آیا سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا به قلم هوشمند مجهز می شود ؟

سامسونگ از ابتدا همواره پرچمداران خود را در دو سری گلکسی اس و گلکسی نوت معرفی کرده است. پرچمدارانی که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند، در طراحی در نظر گرفته شده با یکدیگر تفاوت هایی نیز داشتند. یکی از اصلی ترین تفاوت ها قلم های هوشمندی بود که سری نوت گوشی های هوشمند سامسونگ را همراهی می کرد. حال با توجه به اخبار منتشر شده، گویا گلکسی اس 21 اولترا به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت قرار است از قلم هوشمند نیز بهره مند شود.

سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا و گلکسی نوت 20 اولترا در حال حاضر قدرتمند ترین پرچمداران سامسونگ به شمار می آیند که نتوانسته اند در مقابل پرچمداران قدرتمند دیگر شرکت ها عملکرد چندان خوبی را از خود به نمایش بگذارند. بی شک سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا به عنوان گل سر سبد گوشی های هوشمند این شرکت قرار است دیگر شتباهات پرچمداران سری های قبل را تکرار نکند.

اما همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، سری نوت گوشی های هوشمند سامسونگ همواره تفاوت هایی را با خود به همراه داشتند، در کنار قلم هوشمند، این گوشی های هوشمند صفحات نمایش با ابعاد بزرگتری را به خود اختصاص می دادند. البته بعد از معرفی گلکسی اس 20 اولترا دیدم که چندان در ابعاد صفحات نمایش در نظر گرفته شده، در مقایسه با سری نوت تفاوتی وجود ندارد.

حال گویا قرار است گلکسی اس 21 اولترا اولین گوشی هوشمند سامسونگ باشد که همانند سری نوت این شرکت، به قلم هوشمند مجهز می شود. پیش بینی می شود که سامسونگ قصد داشته باشد از این پس در سری نوت تنها گوشی های هوشمند انعطاف پذیر خود را معرفی کند.

باید منتظر بود و دید که این پرچمداران جدید سامسونگ با بهره بردن از چه مشخصات فنی بصورت رسمی معرفی خواهد شد. سنسور 2018 مگاپیکسلی دوربین به همراه پردازنده با معماری 5 نانومتری، از جمله مشخصات فنی احتمالی در نظر گرفته شده برای سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا می باشد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد