بازیمو: قابلیت Boost Mode در پلی استیشن 5

از مدت ها قبل مطلع شدیم که سونی با ارائه کنسول جدید خود پلی استیشن 5 قرار است از بازی های نسل هم قبل پشتیبانی کند. اما سوالی متداول همیشه پرسیده می شود که اجرای بازی های PS4 بر روی PS5 چه تفاوتی خواهد داشت؟ جواب این سوال در استفاده از قابلیت Boost Mode در پلی استیشن 5 است و همچنین بهره مندی از سخت افزار قوی تر.

سونی اعلام کرده است در درجه اول قابلیت Boost Mode  بیشتر به نفع بازی هایی خواهد بود که نرخ فریم ثابتی ندارند و دائما در نوسان هستند و به بهانه استفاده از سخت افزار قدرتمند پلی استیشن 5 می توانند به بالاترین درجه عملکرد برسند و کارایی بهینه خود را نمایش دهند. بازی هایی مانند GOD OF War که نرخ فریم متغیری دارند با اجرا بر روی پلی استیشن 5 به نرخ فریم ثابت 60 می رسند.

استودیو بزرگ Naughty Dog به طور رسمی اعلام کرده است که تمام عنوان هایی که برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه کرده بود بر روی پلی استیشن 5 قابل بازی خواهد بود و با ویژگی Boost Mode می توانند به کیفیت بصری بالاتری دست پیدا کنند، رزولوشن عنوان ها ارتقا پیدا خواهند کرد و به Frame Rate پایدارتری برسند.

این بسیار فوق العاده خواهد بود که بتوانید عنوان هایی مانند Uncharted 4، Last Of Us Part 2 را در این حالت بازی کنید. اخیرا بازی دویل می کرای 5 هم بر روی PS5 اجرا شده است و نشان می دهد که بارگذاری بازی از 22 ثانیه به 4 ثانیه کاهش پیدا کرده است. استودیو Sucker Punch هم به تازگی تایید کرده است که توانسته Ghost Of tsushima را با نرخ فریم 60 اجرا کند و از ویژگی Boost Mode بهره برده است. امیدواریم در آینده سونی اعلام کند که از بازی های بیشتری پشتیبانی خواهد کرد.

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد