بازیمو: بازی COD: Black Ops – Cold War رکورد فروش دیجیتال را شکست

بعضی از عنوان ها همیشه کیفیت خود را حفظ می کنند و همچنین المان های موفق خود را ارتقا می دهند تا به سطح کیفی جدیدی دست پیدا کنند. شرکت Activision همیشه سعی داشته خود را در لول کاری جدیدی نشان دهد. جدیدترین عنوان این شرکت یعنی COD: Black Ops – Cold War در هفته اول فروش خود رکورد بسیار خوبی را از خود بجای گذاشته است.

بازی COD: Black Ops – Cold War رکورد جدیدی در بالاترین فروش دیجیتال روز اول در تاریخ این عنوان را ثبت کرد. این بازی روز جمعه برای همه کنسول های قدیمی و جدید PlayStation و Xbox و رایانه شخصی ارائه شد.

مدیر کل جدید شرکت بلیزارد Anna Malmhake روز یکشنبه در بیانیه ای گفت که این عنوان به لطف گسترش در کنسول های مختلف و پتانسیل بالایی که داشت توانست بزرگترین و جذاب ترین بازی ندای وظیفه تا به حال باشد.

در همین حال برخی از بازیکنان اشکالاتی را گزارش می دهند. با تحقیقات من متوجه یک اشکال در مبارزات تک نفره در نسخه پلی استیشن 5 شدم، این مشکل در بخشی که دو شخصیت روی سکویی ایستاده اند و توسط یک هلی کوپتر منتقل می شوند بوجود می آید و یک اشکال یا نقص گرافیکی را می بینیم. من در دو حالت دشواری در PS5 با این مسئله روبرو شدم.

اکتیویژن همچنین مجبور شده است اشکالاتی را که بر روی بارگیری نسخه PS5 تأثیر می گذارد و همچنین یکی از مشکلات کنترل کننده های DualShock PlayStation 4 را در طول بازی از بین ببرد.

لازم به ذکر است که سال گذشته Activision Blizzard اعلام کرده بود که سری بازی Call of Duty از سال 2003 تاکنون بیش از 300 میلیون نسخه فروش داشته است.

بازی جدید ندای وظیفه باز هم  وظیفه خود را به خوبی انجام داده است و می تواند در شروع نسل نهم بسیار خاطره انگیز باشد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024