بازیمو: سازنده یاکوزا یه عنوان متفاوت از Sonic The Hedgehog می سازد

شرکت SEGA به نوعی ما را به یاد روزهای بسیار خوبی می اندازد که بازی ها عمیقا سرگرم کننده بودند و لذت سرگرمی را به خوبی در خود نهفته بودند. سگا عنوان های محبوب زیادی را دارد، بازی هایی که خاطرات بسیار زیادی را به آن ها داریم. Sonic The Hedgehog یقینا نماد این کنسول خاطره انگیز است و حتی پا را فراتر نهاده و به دنیای سینما هم راه پیدا کرده است. حالا شایعه ساخت شماره جدیدی از این بازی به گوش می رسد.

Daisuke Sato یکی از بازی سازهای خوش ذوق و همچنین کار بلد شرکت سگا است. Daisuke Sato سازنده سری Yakuza گفته است که دوست دارد در آینده روی یک بازی کاملاً متفاوت Sonic the Hedgehog کار کند.

در مصاحبه ای که توسط SEGA برای بزرگداشت 60 سالگی این شرکت منتشر شد، از Daisuke Sato پرسیده شد که می خواهد روی کدام IP SEGA کار کند که قبلاً با آن کار نکرده است. ساتو مدت ها روی مجموعه Yakuza و همچنین عناوین دیگر SEGA مانند Super Monkey Ball ، Binary Domain، Shenmue و Virtua Fighter کار کرده است.

ساتو در صحبت هایش اشاره می کند: این یک IP است که من قبلاً به سراغ آن نرفته ام. به این معنا که من می خواهم آن را امتحان کنم. خوب بعد از همه اینها، وقتی SEGA را می شنوید ناخود آگاه به یاد Sonic The Hedgehog می افتید. من می خواهم حداقل یک بار این کار را انجام دهم. اگر بخواهم کار متفاوتی انجام دهم سونیک برای من بهترین گزینه است. یقینا Sonic را همانطور که هست انجام نمی دهم. من دوست دارم یک سونیک کاملاً متفاوت بسازم.

وقتی از ساتو پرسیده شد چطور می توانید یک بازی Sonic بسازید او جواب داد، خوب وقتی بازی Yakuza Like A Dragon را می بینید متوجه خوب بودن و تفاوت زیاد آن با مجموعه شوید و می بینید که تغییرات حاصل شده به خوبی جواب داده است.

باید منتظر بمانیم تا خبرهی جدیدتری از سوی سگا اعلام شود و فقط امیواریم که حاصل کار برای سونیک دوستان لذت بخش باشد.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند