عملکرد بسیار خوب صفحه نمایش آیفون 12 پرو مکس از دید دیسپلی میت

آیفون 12 پرو مکس

دیسپلی میت همواره صفحات نمایش گوشی های هوشمند قدرتمند را در شرایط گوناگون و با آزمایش های تخصصی مورد بررسی قرار می دهد و این بار نوبه به آیفون 12 پرو مکس به عنوان گل سر سبد گوشی های هوشمند اپل رسیده تا ببینیم صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند چه عملکردی را از دید دیسپلی میت از خود به نمایش گذاشته است.

تا به امروز بدون شک گوشی های هوشمند سامسونگ، البته پرچمداران به نام این شرکت قدرتمند ترین صفحات نمایش حال و حاضر دنیا را در اختیار دارند. اپل همواره سعی دارد تا نام های عحیبی را برای مشخصات در نظر گرفته شده گوشی های هوشمند خود در نظر بگیرد. به گفته اپل در مراسم رونمایی آیفون 12 پرو مکس به صفحه نمایشی با نام  Retina XDR مجهز شده که اگر بخواهیم راحت تر بگوییم این همان صفحه نمایش اولد معروف می باشد.

به هر حال یکی از ایراداتی که می توان از صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این پرچمدار گرفت، نرخ بروزرسانی آن می باشد. این صفحه نمایش هنوز هم نرخ بروزرسانی 60 هرتز را ارائه می کند که عجیب است که را اپل اینقدر در مقابل تغییرات پافشاری می کند در حالی که برخی از گوشی های هوشمند میان رده نیز از صفحات نمایشی با نرخ بروزرسانی 90 هرتز بهره می برند.

به هر حال صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند توانست امتیاز A+ را از دیسپلی میت دریافت کند. صفحه نمایش آیفون 12 پرو مکس توانست برای اولین بار در تاریخ گوشی های هوشمند این شرکت 10 رکورد دیسپلی میت را جا به جا کند که از جمله این رکورد ها می توانیم به بالاترین امتیاز کنتراست تمام صفحه در نور محیط، بالاترین نسبت کنتراست، کمترین بازتاب صفحه و بالاترین دقت مطلق رنگ اشاره کرد.

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد