بازیمو: به تاخیر افتادن The XIII Remake برای نینتندو سوییچ

بازی The XIII توسط شرکت Ubisoft در سال 2003 برای کنسول های Playstation 2، Xbox، Game Cube و PC منتشر شد. این بازی اول شخص با گرافیک سل شید جذاب و خاص خود تبدیل به عنوانی مورد توجه شد. فرم کلی بازی از گرافیک و داستان پردازی همگی دلایلی شد که تجربه بازی 13 در سال 2003 جز بهترین لحظات ما در دنیای بازی باشد. خبر خوب برای دوست داران این عنوان نوستالژی این است که این بار کنسول نینتندو سوییچ به عنوان میزبان این بازی انتخاب شده است.

بازی The XIII Remake بر اساس یک مجموعه طنز بلژیکی ساخته شده است. شما به عنوان یک قاتل که به فراموشی دچار شده است بازی می کنید، که ناگهان در ساحل بیدار می شود و متوجه می شود که آنها به دلیل ترور رئیس جمهور آمریکا توسط FBI تحت تعقیب هستند. نسخه بازسازی The XIII Remake قرار بود در تاریخ 10 نوامبر برای نینتندو سوییچ عرضه شود ولی به تاخیر خورده است. نکته جالب و عجیب اینکه این اولین باری نیست که یک بازی شوتر بزرگ برای نینتندو سوییچ به تاخیر انتشار می خورد، بازی Doom Eternal هم هنوز تاریخ انتشار مشخصی را برای سوییچ بدست نیاورده است.

خبر تاخیر The XIII Remake در کنار انتشار تریلر جدیدی اعلام شده است که بیشتر به سلاح های بازی می پردازد. اگر نسخه اصلی را بازی کرده باشید، این اسلحه ها را خواهید شناخت، اما اکنون از هر زمان دیگری بهتر به نظر می رسند. نسخه بازسازی شده بازی 13 با گرافیکی بسیار بهتر و مدرن تر در حال توسعه است.

بازی The XIII Remake امسال برای PS4 ، Xbox One و PC در تاریخ 10 نوامبر دسترس خواهد بود، اما نسخه سوئیچ دیرتر از نسخه های دیگر عرضه می شود و در بازه زمانی نامشخصی در سال 2021 باید منتظر آن باشیم.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024