پشتیبانی سامسونگ گلکسی Z فولد 2 و گوگل پیکسل 5 از شارژر وایرلس MagSafe اپل

گوشی های هوشمند خانواده آیفون 12 به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت معرفی شدند که البته انتقاد های بسیاری را نیز با خود به همراه داشتند. اپل به نسبت نسل قبلی پرچمداران خود یعنی خانواده گوشی های هوشمند آیفون 11 چندان از نظر طراحی و مشخصات فنی، تغییرات زیادی را برای پرچمداران جدیدش در نظر نگرفت. اما امروز با توجه به اخبار که در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد، سامسونگ گلکسی Z فولد 2 و گوگل پیکسل 5 می توانند از شارژر وایرلس جدید MagSafe اپل نیز پشتیبانی کنند.

همانطور که گفتیم، بعد از معرفی گوشی های هوشمند خانواده آیفون 12 انتقاد های بسیاری از سمت کارشناسان به این پرچمداران جدید وارد شد. از طراحی مشابه با آیفون 11 گرفته و همچنین قول ها و وعده هایی که عملی نشد. برای مثال پیش بینی می شد که بالاخره خانواده آیفون 12 به صفحات نمایشی با نرخ برزورسانی 90 و یا 120 هرتز مجهز شوند و این اتفاق رخ نداد و شاهد همان صفحات نمایش با نرخ بروزرسانی 60 هرتز بودیم.

اما یکی از اتفاقات جالب رخ داده این بود که آداپتور شارژر از جعبه این گوشی های هوشمند حذف شد و کاربران باید آداپتور مورد نظر خود را به عنوان یک وسیله جانبی خریداری کنند. البته اپل در مراسم رونمایی خود از جدیدترین شارژر وایرلس خود با نام MagSafe نیز پرده برداری کرد.

شارژر کوچک و جذابی که همانطور که از نامش پیداست، بصورت مغناطیسی به پشت این گوشی های هوشمند متصل می شود. این شارژر وایرلس به فناوری شارژ سریع 15 واتی نیز مجهز شده است. حال در تصاویر منتشر شده این شارژر جذاب می تواند برای گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی Z فولد 2 و نیز گوگل پیکسل 5 نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

پست های مرتبط

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند