به روزهای پایانی نسل هشتم نزدیک و نزدیک تر می شویم و استودیوهای زیادی آماده سفر کردن به کنسول های نسل نهم هستند. استودیوها سعی می کنند بازی های جدیدی را مختص نسل نهم بسازند و یا اینکه بازی های موفق در نسل قبل را با کیفیتی متناسب نسل جدید ارائه کنند. استودیو Capcom با عرضه Devil My Cry 5 عملکرد خوبی از خود نشان داده است. اما صحبت از نسخه ای برای کنسول های نسل جدید با عنوان Devil May Cry 5 Special Edition مطرح شده که به بررسی آن می پردازیم.
معاون رئیس سیستم عامل و بازاریابی دیجیتال کپکام ، ویلیام یاگی-بیکن امروز در تالارهای ResetERA تأیید کرد که بازی آتی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X از فریم فریم 4K و 60 FPS پشتیبانی می کند فقط با ردیابی اشعه خاموش. با خاموش کردن Ray Tracing، امکان اجرای حداکثر 120 فریم در ثانیه برای بازی وجود دارد.
در ادامه ویلیام یاگی-بیکن در مورد نسخه 4K توضیحات شفاف تری را ارائه می دهد.
من می دانم که نگرانی هایی در مورد موضوعات مختلف با توجه به وضوح و نرخ فریم برای XSX و PS5 وجود دارد.
می توانم تأیید کنم که DMC5: SE با خاموش شدن Ray Tracing از 60FPS و 4K پشتیبانی می کند.
به طور خلاصه:
4K / 30fpsبا Ray Tracing روشن
1080p / 60fpsبا Ray Tracing روشن
4K / 60fpsبا Ray Tracing خاموش
حداکثر 120 فریم در ثانیه با Ray Tracing خاموش
در حال حاضر این همه چیزی است که می توانم به اشتراک بگذارم. در هفته های آینده پیش نمایش نسخه 4K را انتظار داشته باشید. این در حال است که ما فقط سه هفته تا فاصله داریم!
نسخه Devil May Cry 5 Special Edition همراه با ویژگی ها و محتوایی است که در نسخه های اصلی یافت نمی شود. این بازی شامل شخصیت قابل بازی Vergil خواهد بود و پشتیبانی از Ray Tracing خواهد بود.
نسخه PlayStation 5 حتی از محرک های سازگار کنترلر DualSense استفاده می کند تا به شما اجازه دهد در نوک انگشتان خود تنش جنگ را احساس کنید.
Devil May Cry 5 Special Edition در تاریخ 12 نوامبر در آمریکای شمالی و در 19 نوامبر در سایر نقاط جهان برای PlayStation 5 عرضه می شود. این بازی همچنین در تاریخ 10 نوامبر به Xbox Series X و S می رسد.