بازیمو: بازی MudRunner رایگان در Steam/ یک شبیه ساز فوق العاده

اگر از علاقه مندان به شبیه ساز ماشین های سنگین باشید اسم بازی King Of The Road را شنیده اید. خوب بودن این بازی باعث یکه تاز بودن آن در این سبک بازی ها شد، ولی در سال 2017 بازی جدیدی با عنوان MudRunner در سبک شبیه ساز ماشین های سنگین ساخته شد. این بازی توسط استودیو Focus Home Interactive توسعه پیدا کرده و برای پلتفرم های نسل هشتم منتشر شد.

بازی MudRunner با ماموریت های جذاب و متنوع خود گیمرهای زیادی در این سبک را به سمت خود کشاند. از کامیون های بارکش تا آف رود تا غوطه ور شدن در گل ولای و جاده های خطرناک باعث شده حالا مدرانر فرمانروای این سبک بازی باشد.

Focus Home Interactive و Epic Games اعلام کرده اند که MudRunner برای مدت زمان محدود به صورت رایگان در EGS در دسترس است. از امروز و تا سوم دسامبر بازیکنان رایانه های شخصی می توانند به صفحه EGS بازی مراجعه کرده و نسخه رایگان خود را دریافت کنند.

در این بازی بازیکنان با 19 وسیله نقلیه قدرتمند می توانند رانندگی کنند که هرکدام دارای ویژگی های خاص خود و تجهیزات قابل اتصال هستند. شما باید با جان به خریدن پیمودن مسیری خطرناک محموله خود را به مقصد برسانید، این در حالی است که رودخانه طغیان گر و جنگل های گل و لای گرفته به راحتی به شما اجازه نخواهند داد که به هدف خود برسید.

اگر اهل سفر کردن به جاده و سفری پر حوصله هستید حتما بازی MudRunner را نصب کنید و از تجربه آن لذت ببرید. از جاده های خیس و جنگل های گل آلود تا مناظر بی نظیر سیبری همه انتظار یک راننده با حوصله را می کشند.

همچنین لازم به ذکر است که Epic Games Store رویداد Black Friday خود را راه اندازی کرده است. به همین ترتیب، گیمرهای رایانه های شخصی می توانند بازی های زیادی را با تخفیف های عالی پیدا کنند.

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد