بازیمو: Update 1.3.0 برای Crysis Remastered منتشر شد

شرکت Crytek یکی از موفق ترین سازنده های IP های منحصر به فرد است که هر کدام به نوعی فناوری و تکنولوژِی جدیدی به صنعت بازی اضافه کرده اند. بازی کرایسیس یکی از برجسته ترین کارهای این شرکت آلمانی است که حالا مهمان پلتفرم های نسل هشتم شده است. بازی Crysis Remastered بعد از مدت ها انتظار عرضه شد، ولی نسخه PC مشکلاتی را در خود جای داده و کرایتک برای رفع مشکلات کرایسیس آپدیت جدیدی را عرضه کرده است.

استودیو Crytek به روزرسانی کاملاً جدیدی را برای نسخه کامپیوتر Crysis Remastered منتشر کرده است.

این پچ یکی از بزرگترین مشکلات شایع Crysis Remastered را که منجر به کاهش فریم بازی می شد را حل می کند. همچنین وقتی که بازی را روی بالاترین تنظیمات قرار می دهید عملکرد سیستم های مبتنی بر AMD بسیار بهینه تر می شوند و Ray Tracing را بسیار بهتر جلوه می دهد.

در کل مجموع پیشرفت های عظیمی که با Update 1.3.0 صورت می گیرد مربوط به بخش گرافیک هستند که در اینجا به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

بهبود کلی عملکرد برای سیستم های با مشخصات بالا- پیشرفت های انجام شده در عملکرد سیستم های مبتنی بر AMD- بهبودهای انجام شده در گزینه های تنظیمات گرافیکی- وقتی تنظیمات را در بالاترین حد قرار می دهید پیشرفت های Ray Tracing قابل ملاحظه است- مشکل افت فریم که تا 10 کاهش پیدا می کرد حل شده است- با فعال شدن HDR مشکلاتی بروز می کرد که برطرف شده- مکانیک استفاده از سلاح ها کاملا اصلاح شده- بهبودهای صورت گرفته در پوشش گیاهی در تنظیمات بسیار بالا- مشکلات بصری در هنگام قایق سواری- در هنگام وسایل نقلیه مشکلاتی بروز می کند که باعث اختلال در گیم پلی می شود- گاهی اوقات اشیا به سمت آب پرتاب می شوند.

این آپدیت بیش از 50 مورد ویژه را تعمیر اساسی می کند و باعث می شود تجربه کرایسیس در نسخه PC راحت تر شود.

اخیرا هم اخبار کرایتک به بیرون درز کرده و باید منتظر رونمایی رسمی از Crysis Remastered 1 & 2 باشیم.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد