اوپو رنو 5 پرو 5G باطراحی مشابه سامسونگ گلگسی نوت 20 اولترا

اوپو رنو 5 پرو 5G قرار است به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت معرفی شود و تا به امروز به لطف شایعه پراکنان مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی میان رده منتشر شده. امروز نیز  اوپو رنو 5 پرو 5G تاییدیه TENAA را دریافت کرد که در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده.

اوپو رنو 5 پرو 5G شاید یک گوشی هوشمند میان رده باشد اما طراحی در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون حس یک گوشی هوشمند پرچمدار را به شما القا می کند. در نمای جلویی شاهد حضور صفحه نمایشی 6.55 اینچی می باشیم که به ناچ زیبای اینفینیتی O نیز مجهز شده است.

بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی سمت چپ صفحه نمایش، سنسور 32 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده. با توجه به میان رده بودنش به سنسور دوربین سلفی قدرتمندی مجهز شده است. در قسمت پشتی نیز شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین در بریدگی مستطیلی شکلی می باشیم که کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

طراحی در نظر گرفته شده برای قرار گیری سنسور های دوربین این گوشی هوشمند ما را به یاد سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا می اندازد. قرار است یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهار گانه رنو 5 پرو 5G را تشکیل دهند.

احتمال دارد که شاهد رونمایی مدل پرو پلاس این گوشی هوشمند هم باشیم که بی شک به مشخصات فنی در حد و اندازه های یک پرچمدار مجهز می شود. اوپو رنو 5 پرو 5G قرار است به پردازنده میان رده اما قدرتمند اسنپدراگون 765G مجهز شود که سبب می شود این گوشی میان رده توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز داشته باشد. باتری 4250 میلی آمپر ساعتی نیز از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد