اوپو A53 میان رده ای با مشخصات فنی نه چندان قدرتمند و قیمتی نامعقول

Oppo A53 5G is coming

گوشی های هوشمند اوپو همواره قیمت های متناسب با مشخصات فنی در نظر گرفته شده را به خود اختصاص داده بودند و توانستند عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند، اما این بار شایعاتی از اوپو A53 منتشر شد که با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده قیمت چندان ارزان قیمتی را به خود اختصاص نداده که جای تعجب داشت.

طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده طراحی آشنا می باشد که پیش از این بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده از آن بهره برده بودند. در نمای جلوی شاهدحضور صفحه نمایشی 6.5 اینچی با رزولوشن FHD پلاس می باشم که با توجه به حضور قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت کناری به احتمال زیاد این صفحه نمایش به پنل IPS LCD مجهز شده است.

برای طراحی صفحه نمایش نیز از ناچ اینفینیتی O استفاده شده که بریدگی دایره ای شکل در قسمت بالایی سمت چپ صفحه نمایش سنسور 8 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است. در قسمت پشتی نیز سه سنسور دوربین در بریدگی مربعی شکل کنار یکدیگر قرار گرفته اند. هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات سنسور های دوربین در نظر گرفته شده منتشر نشده اما گویا قرار است سنسور 16 مگاپیکسلی اصلی این گوشی هوشمند را همراهی کند.

در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده نیز شاهد حضور پردازنده دیمنسیتی 720 مدیاتک هستیم که بهره بردن از چنین پردازنده ای سبب شده تا اوپو A53 توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز داشته باشد. رم ها 4 و 6 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند میان رده می باشد.

اوپو A43 قرار است به باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شود و قیمت 245 دلاری نیز برایش در نظر گرفته شده. با نگاهی به مشخصات در نظر گرفته شده می بینیم که چندان با گوشی هوشمند میان رده قدرتمندی رو به رو نیستیم. بی شک تنها دلیل قیمت نه چندان ارزانش به نسبت مشخصات فنی در نظر گرفته شده، پشتیبانی از شبکه های اینترنتی 5G می باشد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد