ردمی نوت 9 4G معرفی شد / طراحی کاربر پسند باتری قدرتمند 6000 میلی آمپر ساعتی

ردمی نوت 9 4G آخرین گوشی هوشمند سری ردمی نوت 9 بود که امروز معرفی شد. در مقایسه با ردمی نوت 9 پرو 5G و ردمی نوت 9 5G این گوشی هوشمند به مشخصات فنی ضعیف تر و البته قیمتی مقرون بصرفه تر مجهز شده. اما از جمله مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون می توانیم به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی آن اشاره کنیم.

مشخصات ردمی نوت 9 4G

طراحی در نظر گرفته شده برای ردمی نوت 9 4G به نسبت دو گوشی هوشمند دیگر این سری کاملا متفاوت بوده. این گوشی میان رده به صفحه نمایشی 6.53 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل پلاس از نوع IPS LCD مجهز شده که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 60 هرتز را نیز خواهد داشت.

برای طراحی صفحه نمایش نیز شاهد حضور ناچ واتردراپ می باشیم. ناچ قطره ای مانند در قسمت بالا و مرکزی صفحه نمایش که سنسور 8 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است. در قسمت پشتی نیز سه سنسور با چیدمانی ستونی شکل در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای مدل 4G چندان تفاوتی با مدل 5G ندارد. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض با زاویه دید 120 درجه ای در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین سه گانه Redmi Note 9 4G را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز شاهد حضور پردازنده میان رده اسنپدراگون 662 شرکت کوالکام می باشیم. رم 4 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند. این گوشی میان رده همانطور که در ابتدا اشاره کردیه به باتری قدرتمند 6000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 18 واتی شارژ سریع مجهز شده است.

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !