بازیمو: بازی G.I.Joe: Operation Blackout / یک اقتباس ضعیف از عنوانی معمولی

اقتباس از کمیک های معروف بیش از دهه است که رواج پیدا کرده و قهرمان های زیادی تا به حال از لابه لای کاغذها به دنیای دیجیتالی پا گذاشته اند. در سال 2009 یک اقتباس نسبتا خوب از کمیک G.I.Joe با نام G.I.Joe Rise Of The Cobra بر روی پرده سینماها رفت. دنباله های بعدی هم در طی سالیان ساخته شدند. اما خبر خوب برای طرفداران، بازی G.I.Joe: Operation Blackout بود.

وقتی صحبت از بازی رایانه ای جی آی جو برای کنسول های نسل هشتم شد شاید که منتظر یک عنوان متفاوت بودیم. ولی G.I.Joe: Operation Blackout یک سفر بی ارزش در سری کمیک و کارتون این مجموعه بود.

وقتی صحبت از داستان پردازی در دنیای ابرقهرمان ها می شود، تصور می شود که همه چیز باید از پیش تعیین شده باشد و نیازی به قوس های مناسب داستانی نیست. اگر نگاهی به بازی های ابرقهرمانی یک دهه اخیر بیاندازید عنوان های برجسته ای مانند Batamn Arkham Knight، Spiderman یا Infamous را می بینید که چطور با پیچ و تاب های عجیب شما را شوکه می کنند.

اما بازی G.I.Joe: Operation Blackout با قوس های داستانی به شدت پوچ کار را به حدی می رساند که می بینید همه چیز مثل یک شوخی بی مزه است. درست است که قهرمان بعد از پشت سر گذاشتن تمام چالش ها پیروز خواهد شد ولی گاهی وقت ها کمی محتوا می تواند خوب باشد. شما تنها چیزی که می فهمید یک حمله از طرف گروه کبرا برای آزادسازی یک شهاب سنگ خطرناک برای نابودی بشریت و حمله گروه Joe، باقی داستان کاملا خالی از محتوا است.

بازی

جی آی جو یک اکشن سوم شخص کاملا سطحی را پیش روی شما قرار می دهد و از شما می خواهد به دل دشمن بزنید و بدون هیچ استراتژی به کشت و کشتار بپردازید. گاها هم می توانید بین کاراکترها یکی را انتخاب کنید و گیم پلی تکراری را با شخصیت بی مصرف دیگری پیش ببرید.

اگر از طرفداران پر و پا قرص این مجموعه باشید، حتما یا عاشق Black Snake هستید یا Storm Shadow. ولی در بازی G.I.Joe: Operation Blackout با قهرمان هایی بی خاصیت طرف هستیم که به هیچ عنوان در حد و جایگاه ذاتی خود نیستند. از دیالوگ های بی ارزش تا عملکرد سطحی.

عنوان G.I.Joe: Operation Blackout بازخورد مثبتی دریافت نکرده است و بعید به نظر می رسد با ورود به رایانه صورت مساله تغییر کند. تاریخ انتشار نسخه PC برای 15 دسامبر تعیین شده است.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024