ساعت هوشمند ZTE Watch Live معرفی شد / باتری قدرتمند، قیمت ارزان

ZTE تا به امروز در زمینه گوشی های هوشمند شاید چندان فعالیت زیادی نداشته باشد اما توانسته عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. این بار ZTE Watch Live به عنوان جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت معرفی شد و نکته جالب اینجاست که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی قابل قبول و مناسب، این ساعت هوشمند با قیمت بسیار ارزان تری به نسبت ساعت های هوشمند دیگر روانه بازار خواهد شد.

مشخصات ZTE Watch Live

همانطور که اشاره کردیم این ساعت هوشمند قیمت ارزانی را به خود اختصاص داده و نباید با توجه به قیمت در نظر گرفته شده توقع داشته باشیم مشخصات فنی قدرتمندی را نیز با خود به همراه داشته باشد. این اسمارت واچ به صفحه نمایشی 1.3 اینچی با رزولوشن 240×240 پیکسلی از نوع TFT LCd مجهز شده است.

برای طراحی این ساعت هوشمند نیز شاهد صفحه نمایشی مربعی شکل می باشیم که ظاهری جذاب را به آن بخشیده. در قسمت کناری نیز دکمه فیزیکی برای ناوبری و جا به جایی برنامه در نظر گرفته شده است. وزن 35 گرمی در نظر گرفته شده نیز انتخاب مناسبی به نظر می رسد.

برنامه ها سلامت و ورزشی جذابی برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده اما ZTE Watch Live می تواند 12 برنامه سلامت را بصورت زنده برای شما اجرا کند. در کنار این قابلیت جذاب، این گجت پوشیدنی قابلیت اندازه گیری ضربان قلب و میزان اکسیژن خون را خواهد داشت و از استاندارد ضد آب IP68 نیز پشتیبانی خواهد کرد.

باتری در نظر گرفته شده برای ZTE Watch Live می تواند در شرایط مختلف با هر بار شارژ طول عمری بین 14 تا 21 روز را ارائه کند. این ساعت هوشمند قرار است با قیمت 35 دلاری روانه بازار شود که با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده و قیمت ساعت های هوشمند دیگر، باید گفت ZTE Watch Live قیمت مقرون بصرفه ای را به خود اختصاص داده است.

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد