بازیمو: بازی Medal Of Honor: Above And Beyond VR و بازگشت به دوران با شکوه

سری Medal Of Honor از عنوان های بسیار قدیمی در سبک بازی های جنگ جهانی است که حالا با شماره جدید خود یعنی Medal Of Honor: Above And Beyond VR آمده تا دوران پر شکوه خود را از سر بگیرد.

بازی Medal Of Honor: Above And Beyond VR یک تیراندازی برای VR است و به نظر می رسد قرار است تحولی را در این ژانر ایجاد کند. تریلر بخش چند نفره بازی مدال هم منتشر شده که به معرفی مکانیک های مختلف این عنوان می پردازد.

هیچ کس باور نمی کرد که Above And Beyond VR دارای حالت چند نفره باشد و این بسیار هیجان انگیز است که این بازی 5 حالت مختلف چند نفره با حداکثر 12 بازیکن را دارا خواهد بود.

Mad Bomber، Team Deathmatch، Blast Radius، King Of The Hill، Death Match قسمت های مختلف بخش چند نفره هستند.

در Medal Of Honor: Above And Beyond VR لحظات حماسی نابی وجود دارد که باعث می شود از سایر بازی های تیراندازی VR کاملا متمایز شود. لحظاتی مانند مخفیانه به مقر دشمن رفتن، منفجر کردن ساختمان و گرفتن نارنجک از هوا که همه به زیبایی خاصی پیاده سازی شده اند.

بازی Above And Beyond VR با تمرکز بر روی بخش تک نفره، یکی از بهترین ساخته های استودیو Respawn است. گرافیک بازی بسیار خوب است و حتی یکی از بهترین های VR.

آخرین شماره از این مجموعه در سال 2012 با عنوان Medal Of Honor: Warfighter منتشر شده بود و بعد از 8 سال می توانیم تجربه جدید در این مجموعه داشته باشیم. نسخه VR بازی مدال بسیار جذاب به نظر می رسد و حتی ارزش خرید VR را برای تجربه کردن خواهد داشت.

Above And Beyond VR با رعایت اصول کلاسیک این سبک بازی ها فراتر از یک ژانر پیش خواهد رفت و روایت جالی از جنگ را برای شما تدارک دیده است. نظر شما چیست؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024