بازیمو: حضور کریتوس در بازی Fortnite

بازی Fortnite در حال حاضر یکی از پر طرفدارترین بازی های بتل رویال است که هر از چند گاهی توسعه دهنده آن Epic Games بسته های اضافه شونده متنوعی را برای آن عرضه می کند.

Fortnite عنوانی است که با مضمون های مختلف دارای لیست گسترده ای از پوسته های قهرمان های بسیار زیادی است.

فصل جدید مارول هم آغاز شده و بعد از خبر خوب پوسته Venom، این بار باید منتظر فرمانروای تمام قهرمان های بازی های رایانه ای باشیم. بله، درست حدس زدید این بار Kratos محبوب پا به دنیای بازی Fortnite خواهد گذاشت تا شور و هیجانی وصف نا شدنی را ایجاد کند.

لیست موجود مبارزین تا به امروز بسیار چشمگیر است و با آمدن Kratos عظیم تر هم می شود. شما آیرن من، جان ویک ، شوالیه سیاه و ریپر را برای بازی کردن در اختیار دارید. البته این لیست همیشه با شروع فصلی جدید به رشد خود ادامه می دهد.

اگر از علاقه مندان به شایعات مختلف باشید طبق گفته HypeX که یک فاش کننده معروف Fortnite است، خبرد داده که به زودی کریتوس پا به دنیای فورتنایت خواهد گذاشت.

Epic Games تا به حال این شایعات را تأیید یا تکذیب نکرده است، اما تصور اینکه خدای جنگ به بازی Fortnite وارد شود بسیار قوی است. با همین شایعه بازیکنان زیادی هیجان زده شده اند.

با توجه به سرمایه گذاری اخیر سونی در Epic Games جای تعجبی نیست که این خبر واقعی به نظر برسد.

Fortnite همانطور که در بخش سرگرمی عالی بوده در بخش پوسته هم شگفت انگیز عمل کرده است. حضور Kratos می تواند به درخشش این نبرد رویال کمک می کند. به احتمال زیاد این پوسته رایگان نخواهد بود و شاید 20 دلار قیمت گذاری شود.

خیلی عالی شده که قبل از خدای جنگ رگناروک می توانیم با کریتوس ملاقات کنیم و از مبارزه کردن با او لذت ببریم.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !