بازیمو: لباس جدید در Spider Man Miles Morales پیش به سوی مبارزه

استودیو Insomniac با ساخت بازی انحصاری Spider man فصلی جدید را برای این قهرمان آغاز کرده است. مرد عنکبوتی دوباره بر فراز نیویورک با شکوه و قدرت پرواز می کند و حالا می تواند در میان قهرمان های دیگر قد علم کند این استودیو خلاق با معرفی بازیSpider Man Miles Morales طرفداران را حسابی ذوق زده کرده است. برنامه های زیادی برای مایلز مورالز تدارک دیده شده است.

Insomniac Games از لباس جدید Marvel’s Spider-Man: Miles Morales بر اساس فیلم انیمیشن Spider-Man: Into The Spider-Verse رونمایی کرد.

انیمیشن Spider-Man: Into The Spider-Verse حسابی مورد استقبال قرار گرفت و توانست فروش بسیار خوبی هم داشته باشد.  لباس Spider-Verse همان سبک بصری را در بازی مایلز مورالز حفظ می کند و حتی انیمیشن هایی با نرخ فریم 60 ثانیه را به شما نشان خواهد داد.

اخبار مربوط به لباس جدید مرد عنکبوتی از طریق صفحه توییتر اینسومنیاک گیمز اعلام شد. همچنین عنوان شده است که این لباس برای بازیکنانی که پیش از این نسخه PS4 یا PS5 بازی را پیش خرید می کنند در دسترس خواهد بود. Insomniac Games همچنین تأیید کرد که بازیکنانی که بازی را پیش خرید نمی کنند نیز می توانند قفل لباس را در بازی باز کنند.

کت و شلوارهای متعدد دیگر Marvel’s Spider-Man: Miles Morale نیز فاش شده است.

بازی  Miles Moralesاز کیفیت بصری بهتری برخوردار است و همچنین زمان بارگذاری ها تا 5 برابر کمتر شده است.

بازیSpider Man Miles Morales  در تاریخ 12 نوامبر برای PS4 و PS5 منتشر می شود. دارندگان نسخه نهایی نمی توانند Marvel’s Spider-Man Remastered را ارتقا دهند و در عوض مجبور به خرید بازی Miles Morales هستند.

مرد عنکبوتی جان تازه ای با مایلز مورالز خواهد گرفت و باز هم شما را بر فراز ساختمان های بلند شهر نیویورک می برد. آیا بازی Miles Morales می تواند موفقیت های نسخه اصلی را تکرار کند؟

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد