آنر 10 ایکس لایت معرفی شد / طراحی آشنا، باتری قدرتمند و قیمت مقرون بصرفه

سری آنر ایکس گوشی های هوشمند میان رده هواوی همواره توانستند عملکرد خوبی را تا به امروز به نمایش بگذارند و البته با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده، قیمت مقرون بصرفه ای را نیز با خود به همراه داشتند. حال آنر 10 ایکس لایت به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت معرفی شد. از جمله مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می توان به سنسور های دوربین و همچنین میزان ظرفیت باتری در نظر گرفته شده اشاره کرد.

مشخصات آنر 10 ایکس لایت

طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی میان رده، طراحی آشنایی می باشد که پیش از این در اسمارتفون های میان رده این شرکت و حتی شرکت ها دیگر هم دیده بودیم. آنر 10 ایکس لایت به صفحه نمایشی 6.67 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع IPS LCD مجهز شده.

برای طراحی صفحه نمایش شاهد حضور ناچ زیبای اینفنیتی O می باشیم که ظاهری پرچمدار گونه را به این گوشی هوشمند بخشیده است. بریدگی دایره ای شکل که ذر قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش قرار گرفته، سنسور 8 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی نیز شاهد قرار گیری چهار سنسور در بریدگی مستطیلی شکل کنار بکدیگر می باشیم. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه آنر 10 ایکس را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز این گوشی میان رده به پردازنده Kirin 710 اختصاصی هواوی مجهز شده. پردازنده میان رده ای که عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند.

آنر 10 ایکس لایت به باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 22.5 واتی شارژ سریع نیز مجهز شده و قرار است با قیمت پایه 213 دلار روانه بازار شود. با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده باید گفت این گوشی هوشمند میان رده قیمت مقرون بصرفه ای را با خود به همراه داشته.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود