بازیمو: جزئیات جدید از Cyberpunk 2077 جانی یک شخصیت مهم است

همان طور که پیش تر اشاره کرده بویم آخرین رویداد Night City Wire هم برگزار شد و جزئیات جدیدی از Cyberpunk 2077 منتشر شد.

طبق گفته های CD Projekt Red اهمیت جانی در دل داستان بسیار زیاد است و در تریلر منتشر شده از سایبرپانک شما متوجه اهمیت کاراکتر جانی سیلور هند می شوید. تقریبا مثل یک دوست نزدیک و به نوعی راهنما همه جا در کنار شما حضور دارد.

این تریلر بسیار طولانی است و شامل جزئیات زیادی از داستان بازی، موسیقی متن و مبارزات نفس گیر بازی می شود. بعد از دیدن این تریلر شما تعجب خواهید کرد که نقش Silverhand در واقع چقدر بزرگ خواهد بود.

طبق گفته های بوریس پوگاچ نویسنده انگلیسی زبان سایبرپانک 2077، جانی سیلورهند اساساً یک قهرمان دوم است که نقشه های شما را از راه های مهم و کار آمدتر پیش می برد. به طور کلی میزان صداپیشگی و ضبط انیمیشن هایی که کیانو ریوز انجام داده معادل چندین فیلم کامل است.

 CD Projekt Red همچنین جزئیات جدیدی در مورد الهامات خود از سایبرپانک دهه 90 ارائه می دهد، و برخی از آهنگهای صد گانه ای را که در موسیقی متن بازی از هنرمندانی مانند Run the Jewels ، Grimes و Gazelle Twin استفاده کرده است.

توسعه دهنده زمان و هزینه بسیار زیادی را صرف بازی Cyberpunk 2077 کرده است و امید بسیاری برای موفقیت آن دارد.

Cyberpunk 2077 از تاریخ 10 دسامبر در رایانه های شخصی، ایکس باکس وان و PS4 در دسترس است و همچنین بر روی Xbox Series X / S و PS5 هم قابل اجرا است. به روزرسانی های کامل نسل بعدی در سال 2021 آغاز می شود.

آیا هنوز برای تجربه Cyberpunk 2077 هیجان زده هستید یا بعد از تاخیرهای فراوان اشتیاق شما کم شده است؟ آیا سایبرپانک به ادعا سازندگان یک تحول اساسی در سبک بازی های جهان باز ایجاد خواهد کرد؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024