رکورد جهانی اورکلاک رم با مادربرد MSI MEG B550 UNIFY-X و رم Crucial

این رکورد برای این حائز اهمیت است که در سه بخش رکورد جهانی، گلوبال رنک و بالاترین امتیاز قطعه در مقام اول ایستاده است. اورکلاکر چینی توانست با استفاده از رم های Crucial و مادربرد قدرتمند MSI MEG B550 UNIFY-X این رکورد را جابجا کند.

یکی از مهمترین نکات در خصوص این رکورد این است که پردازنده AMD Ryzen 5 PRO 4650G در تمام هسته ها بروی 4179.91 مگاهرتز ست شده بود. اما اورکلاکری که به مقام دوم این رکورد رسیده، پردازنده را آندرکلاک کرده تا به فرکانس مورد نظر دست یابد. اورکلاکر چینی BABY-J توانست فرکانس رم Crucial را با افزایش خیره کننده به 7004 مگاهرتز برساند. رسیدن به چنین فرکانسی تنها با استفاده از خنک کننده نیتروژن مایع و رسیدن به دمای منفی صفر امکان پذیر است.


آماده جنگ با دو مادربرد MEG B550 UNIFY و MEG B550 UNIFY-X ام اس آی


مادربرد MSI MEG B550 UNIFY-X برای رسیدن به بالاترین امتیازها ساخته شده است. از روز نخست معرفی این مادربرد، مشخص بود که با یک مادربرد همه فن حریف روبرو هستیم. یکی از ویژگی های مادربرد MSI MEG B550 UNIFY-X وجود تنها دو اسلات DIMM است که باعث می شود دست اورکلاکر برای رسیدن به بالاترین فرکانس ها باز باشد. استفاده از PCB شش لایه، دو برابر مس بیشتر در PCB، مدار قدرت عالی 14+2 فاز 90 آمپر، پدهای حرارتی با 7 برابر قدرت بیشتر از یخ برای دفع حرارت و ایزوله شدن PCB در بخش های مختلف از جمله اسلات های DIMM از مهمترین دلایلی است که این مادربرد به یک قهرمان اورکلاک تبدیل شده است.

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد