بازیمو: تصویر جدید از Resident Evil 8 پشت چهره کریس ردفیلد

شرکت Capcom برای نسل جدید حسابی سر و صدا به پا کرده و عنوان هایی را در دست توسعه دارد که صبر را برای گیمرها سخت کرده است. یکی از جالب ترین نکاتی که در تریلر Resident Evil 8 دیده بودیم ظاهر فرسوده تر کریس ردفیلد بود.

غیر از تریلر منتشر شده از Resident Evil 8 جزئیات تصویری جدیدتری در دسترس نیست و کپکام هم هنوز پرداختی به گیم پلی و ابعاد دیگر نداشته است.

چند روز پیش تصویر جدیدی از Resident Evil 8 منتشر شده که مربوط به کاراکتر Chris Redfield است. در این تصویر کریس را می بینیم که نیمی از صورتش به شکل انسان است و نیمی دیگر گرگ نما شده. این تصویر تعجب هوداران را به همراه داشته و مشخص نیست که یک Art Work ساده است یا اینکه تعریفی جدید از شخصیت کریس در رزیدنت اویل 8 می دهد.

به هر حال بازی Resident Evil 8 به این زودی ها منتشر شود و حتی صحبت از سال 2022 برای عرضه آن شده است. اما طرفداران در حال حاضر نظریه های زیادی در مورد این بازی و اتفاقات شخصیت های آن دارند.

کریس ردفیلد هم یکی از شخصیت های مورد بحث هواداران است، به نظر می رسد در بازی جدید تقریباً نقش یک کاراکتر خشن و مرموز را بازی می کند. اگر این تصویر منتشر شده واقعی و یا رسمی باشد می تواند این نظریه را تایید کند.

در مورد داستان هنوز چیزی مشخص نشده، فقط می دانیم یک سفر دلهره آور برای شخصیت اصلی داستان ایتن وینترز در راه است و اینکه چگونه او موفق می شود در این روستا زنده بماند.

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده و شایعات، تاریخ انتشار Resident Evil 8 در آوریل 2021 خواهد بود و نسخه آزمایشی قبل از آن ارائه می شود.

آیا رزیدنت اویل 8 از لحاظ داستانی مسیری متفاوت را در پیش خواهد گرفت؟ یا اینکه کپکام قصد دارد المان های کلاسیک را در قالبی جدید ارائه دهد؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024