بازیمو: بازی Planet Zoo در حال تدارک DLC جدید

بازی Planet Zoo در تاریخ 8 دسامبر DLC جدید خود با عنوان  Aquatic Pack را دریافت می کند.

بازی Planet Zoo یک شبیه ساز بسیار ارزشمند است که شما را در بین حیوانات مختلف قرار می دهد و شما باید تمام امورات آن ها را انجام دهید. در پس ساعت ها گیم پلی یک باغ وحش عظیم در پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

در این شبیه ساز همیشه حیوانات جدیدی برای تعامل وجود دارد. چه شیر و چه پاندا، دیدن اینکه آنها بر اساس کاری که انجام می دهید رشد می کنند ارزشمند است. در نهایت می بینید که یک مجموعه از حیوانات با ارزش با اعمال درست شما در حال زندگی کردن هستند و این حس بسیار خوب و عجیبی را در شما بوجود می آورد.

از سال 2019 که بازی Planet Zoo ساخته شد تعداد زیادی DLC را دریافت کرده است. تمام به روزرسانی ها تعداد زیادی از حیوانات را به مجموعه خود اضافه کرده است و گیم پلی را به طرز چشمگیری گسترش داده است.

حالا توسعه دهنده Planet Zoo یعنی Frontier Developments برای تاریخ 8 دسامبر یک DLC جدید را آماده عرضه کرده است. نکته برجسته در این DLC حیوانات جدیدی مانند King Penguins، Giant Otters و Gray Seals است.

هر یک از این موجودات آب را دوست دارند بنابراین شما می خواهید زیستگاه های آنها را بر این اساس بسازید. توسعه دهنده منابع جدید زیادی در اختیار شما قرار می دهد تا هر طور که دوست دارید آن را طراحی کنید. شما حتی توانایی طراحی یک منطقه مشاهده در زیر آب را دارید که مهمانان باغ وحش شما می توانند این موجودات آبزی را در زیر سطح تماشا کنند.

اگر تا به حال می خواستید باغ وحش خود را اداره کنید و فرصت نکرده اید پلنت زوو را تجربه کنید آمدن بسته اضافه شونده جدید بهترین فرصت برای شماست. این طور که Frontier Developments تا به حال صحبت کرده برنامه زیادی برای ارائه DLC های بیشتر برای Planet Zoo دارد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024