بازیمو: ساخت فیلم Metal Gear Solid با بازی Dune’s Oscar Isaac

سری بازی Metal Gear Solid از محبوبیت بسیار زیادی در نزد هوادارانش برخوردار است، شاید که خیلی از مخاطبان انتظار وارد شدن اسنیک را به دنیای سینما می کشیدند، اما این انتظار بسیار طولانی شد.

شایعه ساخت فیلمی بر اساس ساخته هیدئو کوجیما Metal Gear Solid سال هاست که شنیده می شود. از سال 2014 اولین زمزمه ها از ساخت این فیلم منتشر شد، کارگردانی آن بر عهده جوردن وگتر رابرتز گذاشته شد، این کارگردان پیش تر فیلم Skull Island را جلوی دوربین برده بود. حالا به نظر می رسد که فیلم سرانجام کار خود را شروع کرده است.

به تازگی اعلام شده که اسکار آیزاک ستاره فیلم Star Wars ، Dune و Ex Machina در نقش دیگری جز Solid Snake بازی نمی کند و شایعات را بیشتر از قبل به قوت تبدیل کرد.

البته این اولین باری نیست که نام ایزاک را در کنار Metal Gear Solid می شنویم. این بازیگر یکی از طرفداران پر و پا قرص این بازی محبوب است و مدتی است که به طور آشکار برای بازی در فیلم MGS در حال تبلیغات است.

همانطور که گفته شد کارگردانی فیلم Metal Gear Solid توسط جوردن وگتر رابرتز انجام خواهد شد و فیلمنامه آن را درک کانولی خواهد نوشت، آوی آراد هم تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. هنوز چیزی در مورد زمان شروع فیلمبرداری Metal Gear Solid صحبت نشده است. البته نا گفته نماند که هیدئو کوجیما شخصا در مراحل ساخت فیلم حضور دارد و نکات مهم را با گروه ساخت به اشتراک خواهد گذاشت.

بدون شک اسکار آیزاک یک بازیگر عالی است، اما آیا او می تواند متناسب با اسنیک به ایفای نقش بپردازد؟ ساخت این فیلم می تواند برای جوردن وگتر رابرتز یک افتخار بزرگ باشد و امیدواریم که از این فرصت طلایی به نحو احسنت استفاده کند.

نظر شما در مورد اسکار آیزاک به عنوان بازیگر اسنیک چیست؟

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد