گوشی میان رده ویوو Y52s معرفی شد / مشخصات فنی قابل قبول، باتری قدرتمند

مدتی پیش بود که شایعاتی راجع به ویوو Y52s به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت شنیده بودیم و حال نیز این اسمارتفون بصورت رسمی معرفی شد. با توجه به میان رده بودن، این گوشی هوشمند مشخصات تقریبا قابل قبولی را به خود اختصاص داده که از جمله مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده، می توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند میان رده اشاره کرد.

مشخصات ویوو Y52s

طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند طراحی آشنایی می باشد که پیش از نیز برخی از اسمارتفون های ویوو از آن بهره برده بودند. در نمای جلویی vivo Y52s به صفحه نمایشی 6.58 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع IPS LCD مجهز شده. این صفحه نمایش از ناچ واتردراپ بهره برده و توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز را خواهد داشت.

بریدگی قطره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش سنسور 8 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده. در قسمت پشتی نیز شاهد قرار گیری دو سنسور دوربین می باشیم که طراحی قرار گیری این سنسور های دوربین ما را به یاد ویوو ایکس 50 پرو پلاس می اندازد که توانست عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارد.

یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین دوگانه ویوو Y52s را تشکیل می دهند. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 4K و نرخ 30 فریم در ثانیه را خواهد داشت.

در بخش مشخصات سخت افزاری  نیز شاهد حضور پردازنده میان رده دیمنسیتی 720 مدیاتک با معماری 7 نانومتری می باشیم. بهره برده از چنین پردازنده ای سبب شده تا vivo Y52s توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز داشته باشد.

رم های 6 و 8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی میان رده می باشد. ویوو Y52s به باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 18 واتی شارژ سریع مجهز شده و قرار است با قیمت پایه 275 دلاری روانه بازار شود.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد