بازیمو: بازی Spirit Of The North: Enhanced Edition برای پلی استیشن 5

بدون شک Spirit Of The North یکی از بی نظیرترین بازی های سال 2019 بود. در این بازی داستان جالب روباهی سرخ روایت می شود، که با یک روباه روح ماده دوست می شود که به نظر می رسد نگهبان نورهای شمالی است. محیط های ایسلندی بازی بی نظیر است که شما حتما باید آن را تجربه کنید. اکنون Spirit Of The North: Enhanced Edition برای PlayStation 5 در دسترس است. اگر نسخه اصلی را تجربه کرده باشید ممکن است از خود بپرسید که نسخه Enhanced Edition  چه تفاوتی خواهد داشت.

آنچه که در Spirit Of The North: Enhanced Editio بسیار برجسته جلوه می کند کیفیت 4K تصویر است. این بازی قبلاً در بخش تصویری عالی بود، اما اکنون از مشخصات پیشرفته PS5 کاملاً استفاده می کند و تصاویر بسیار جادویی را به شما نشان می دهد که از دیدن آن ها سیر نمی شوید. در کنار این مورد می توانیم به اجرای نرخ فریم 60 هم توجه کنیم.

توسعه دهنده می دانست که برای تأیید نسخه Enhanced Edition باید کار خاصی را در بخش گرافیک انجام دهد. بر اساس تصاویر موجود آن چیزی که می بینیم نشان می دهد توسعه دهنده کار خود را به خوبی انجام داده است.

در مجموع این یک بسته بازسازی شده عالی است که دوباره یک داستان احساسی را برای شما بازگو می کند.

این بازی هیچ زیرنویس یا راوی ندارد. در عوض توسعه دهنده روی داستان پردازی محیطی تمرکز دارد. در نقش روباه قرمز بازی می کنید و در محیط های باز که جزئیات و اتفاق های زیادی در آن در جریان است جست جو می کنید.

معماهایی در محیط وجود دارد که در ابتدا بسیار ساده هستند ولی در طول بازی پیچیده تر و سخت تر خواهند شد.

اگر تا الان فرصت پیدا نکردید که Spirit of the North را تجربه کنید، حالا زمان بسیار مناسبی است که با پلی استیشن 5 از آن لذت ببرید.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024