بازیمو: مدز میکلسن در مورد جایگزین شدن بجای جانی دپ می گوید / Fantastic Beasts 3

واقعا هیچ کس فکر نمی کرد که فیلم Fantastic Beasts 3 تا این حد از فراز و نشیب را طی کند. ماجرای جدا شدن جانی دپ بسیار شوکه کننده بود و تا حدودی در حق او بی انصافی هم شد. تا جایی که وارنر پیشاپیش به فکر بازیگر جایگزین برای دپ بود. بعد از شایعات مختلف بالاخره مدز میکلسن سکان بازیگری این نقش را بر عهده گرفت.

مدس میکلسن می گوید جایگزینی جانی دپ به عنوان گریندل والد مشکل است: باید پیوندهایی بین ما وجود داشته باشد تا بتوانیم به ریشه های این نقش دست یابیم.

بالاخره Mads Mikkelsen سکوت خود را در مورد جایگزینی به عنوان Grindelwald در سومین فیلم جانوران خارق العاده شکسته است. دپ در دو فیلم اول Fantastic Beasts به عنوان شخصیت منفی ظاهر شد اما ماه گذشته پس از دادگاهی که بر علیه او بود از طرف وارنر از پروژه Fantastic Beasts 3 کنار گذاشته شد. برادران وارنر در تاریخ 25 نوامبر تأیید کرد که Mikkelsen نقش گریندل والد را بازی خواهد کرد.

میکلسن در مورد جایگزینی به جای جانی دپ به Entertainment Weekly گفت: خوب این من هستم، بنابراین این یک تفاوت است. ما هنوز در حال کار بر روی آن هستیم که اوضاع را بهتر کنیم. باید پلی بین آنچه جانی انجام داده و آنچه که من قصد انجام آن را دارم وجود داشته باشد. و در عین حال مجبورم آن را از خودم بسازم. اما همچنین باید چند لینک و چند پل پیدا کنیم تا کاملاً از آنچه قبلاً جانی دپ استادانه به آن رسیده جدا نشویم.

جالب است که جانی دپ برای Fantastic Beasts 3 فقط یک صحنه را به عنوان گریندل والد جلوی دوربین بازی کرده است. درست است که دپ از این پروژه کنار گذاشته شده ولی وارنر همچنان حقوق هشت رقمی کامل را به او خواهد داد.

میکلسن همچنین درباره ورود به فیلم جدید Fantastic Beasts گفت: از نظر شغلی، این کاملاً جالب و زیبا است. همچنین یک اتفاق شوکه کننده و البته بسیار غم انگیز است. من برای دپ بهترین ها را آرزو می کنم.

میکلسن در حال حاضر از مطبوعات درخواست کرده که از نقش جدید حمایت کنند و زمینه را برای موفقیت فیلم Fantastic Beasts 3 فراهم کنند.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند