بازیمو: چالش جدید برای استودیو Bioware / جدایی هادسون و داره

تازه ترین خبر در مورد استودیو Bioware حاکی از این است که کیسی هادسون و مارک دارا در حال ترک این شرکت هستند.

کیسی هادسون و مارک داره که دو عضو بسیار مهم و کلیدی در بایوور هستند حالا قصد رفتن را دارند. Electronic Arts امروز اعلام کرد که هر دو شرکت را ترک خواهند کرد، اگر چه توسعه پروژه های فعلی BioWare با وجود این تغییر طبق برنامه های پیش بینی شده ادامه خواهد یافت.

بیانیه ای از لورا میله افسر ارشد استودیوی EA تأیید می کند که سامانتا رایان به نظارت بر استودیو ادامه خواهد داد، در حالی که کریستین دایلی که از Blizzard به BioWare پیوست، مراحل ساخت و پیشرفت در Dragon Age بعدی را رهبری می کند. مایک گمبل هم بر روی پروژه های Dragon Age و همچنین Mass Effect: Legendary Edition ،Anthem Next و Mass Effect را مدیریت خواهد کرد.

در اظهارات هادسون و دره آمده است که این دو از این استودیو بازنشسته می شوند.

لازم به ذکر است مارک داره در حال کار بر روی پروژه جدید دراگون ایج بود. مارک داره می گوید: این یک تصمیم بسیار دشوار برای من بوده است. آنها چیزهای زیادی در پروژه های مختلف به من آموخته اند. من می دانم که Dragon Age بدون من زنده نخواهد ماند، اما به رشد خود ادامه خواهد داد.

هادسون هم در بیانیه خود می نویسد: تصمیم گیری آسان نیست و تغییرات بزرگ از این قبیل همیشه با درجه خاصی از غم و اندوه همراه است. دلم برای شخصیت پر کارم تنگ خواهد شد که می توانستم هر روز با بزرگترین و جالبترین پروژه هایی که می توانم تصور کنم با توسعه دهندگان الهام بخش خود کار کنم. اما همچنین می دانم که زمان مناسبی برای تغییر، هم برای خودم و هم برای BioWare است.

هادسون و داره هر دو میراث بسیار بزرگی را با BioWare از خود بجای گذاشته اند. هادسون در پروژه های BioWare از MDK 2 و Baldur’s Gate 2 تا سه گانه Mass Effect کار کرده است و پس از ترک استودیو در سال 2014، برای سمت مدیر کل در سال 2017 بازگشت.

با توجه به اینکه در حال حاضر BioWare چندین بازی جدید و مهم را در حال توسعه دارد، ایجاد چنین تغییراتی بسیار جسورانه و مدبرانه بوده است.

در نهایت هادسون در اظهارات خود گفته که می داند BioWare با مجموعه ای کامل و از مدیران و سرپرستان به جلو حرکت خواهد کرد.

پست های مرتبط

کنسول نینتندو سوییچ 2 با بازی‌های نسل قبلی سازگاری کامل دارد

شایعه : کنسول نینتندو سوییچ 2 در سال 2024 عرضه می‌شود

شبیه‌ساز بازی دلتا قابل اجرا روی Apple TV هم هست