بازیمو: احتمال ساخت فیلم The Godfather 4

یقینا یکی از با ارزش ترین سه گانه های تاریخ سینما عنوان The Godfather است. اثری فوق العاده که فرانسیس کاپولا را در نقش کارگردان قرار می داد. این سه گانه میراث بسیار با ارزشی را از خود بجای گذاشت که هنوز هم عیار خود را دارد. آیا شما هم به اخبار مربوط به The Godfather 4 علاقه مند هستید؟

پارامونت می گوید چهارمین فیلم پدرخوانده اگر داستان درست آن نوشته شود، به  احتمال زیاد ساخته خواهد شد، فقط انتظار نداشته باشید که فرانسیس فورد کوپولا دوباره روی صندلی کارگردان برگردد.

سر و صدا در مورد سه گانه The Godfather ساخته فرانسیس فورد کاپولا دوباره زیاد شده است. آیا پارامونت برنامه ویژه ای برای عنوان The Godfather 4 دارد؟ این استودیو بیانیه ای را به نیویورک تایمز در این مورد که دریچه ای باز بر روی عنوان درام سینمایی خود باز نگه داشته ارائه داده است.

در بیانیه پارامونت آمده است: در حالی که هیچ برنامه ای قریب الوقوع برای یک فیلم دیگر برای حماسه پدرخوانده وجود ندارد، ولی در صورتی که بستر آن فراهم باشد دست به انجام آن خواهیم زد.

حتی اگر پارامونت برنامه ای برای The Godfather 4 داشته باشد، انتظار نداشته باشید کاپولا برای کارگردانی این عنوان برگردد. در حالی که این استودیو به نیویورک تایمز گفت: ممکن است حتی پدرخوانده  5 و 6 هم در آینده ای دور یا نزدیک در برنامه های ما باشد.

پارامونت گفته که کوپولا حق امتیاز The Godfather را در اختیار ندارد، به این معنی که اگر استودیو تصمیم بگیرد قسمت دیگری را برای این فرانچایز بسازد، پارامونت نیازی به مشارکت او ندارد.

کاپولا با کمک ماریو پوزو نویسنده ای که رمان جنایی پدرخوانده 1969 را نوشته بود فیلمنامه سه گانه پدر خوانده را نوشتند. پس از مرگ پوزو در سال 1999، کوپولا از قبل طرح خود را برای قسمت چهارم پدرخوانده مشخص کرده بود ولی از انجام آن پشیمان شد چون او حاضر به ساخت فیلم دیگری بدون دخالت نویسنده نبود.

اندی گارسیا در مصاحبه ای با اینسایدر گفته که اگر کوپولا به او اجازه بدهد علاقه مند به کارگردانی فیلم چهارم پدرخوانده است. گارسیا گفت که فرانسیس هر نظری دارد من هرگز آن را زیر سوال نمی برم چون من به او مدیون هستم.

آیا شما علاقه مند هستید که فیلم پدرخوانده 4 ساخته شود؟

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند