بازیمو: آیا این بار Silent Hill جدید ساخته خواهد شد؟

دیگر دیدن یک عنوان جدید برای طرفداران بازی Silent Hill تبدیل به یک آرزو شده است. بعد از P.T و مشکلات فراوان در مسیر توسعه و در نهایت کنسل شدن آن، دیگر خبری از این مجموعه نشد. حالا بعد از گذشتن مدت زمان زیاد باز هم شایعات ساخت بازی جدید سایلنت هیل قوت گرفته است. این بار سونی قرار است اقدامی جدی انجام دهد.

شایعات حاکی از این است که چندین پیشکسوت از شرکت سونی در حال ساخت عنوان جدیدی هستند که بسیار برای مخاطبان اهمیت دارد.

استودیو تازه تاسیس Bokeh Game که سه بنیانگذار بسیار مهم به نام های اوکورا، کیئیچیرو تویاما و کازونوبو ساتو دارد به تازگی پروژه ای را آغاز کرده که هنوز اطلاعات مشخصی از آن در دسترس نیست. همه آنها توسعه دهندگان با سابقه ای هستند که در استودیوهای سونی با هم کار کرده اند و اکنون، آنها نقش های مهمی را در این استودیوی مستقل بازی سازی بر عهده دارند.

کیئیچیرو تویاما و کازونوبو ساتو قبلا در ساخت عنوان هایی مانند Gravity Rush، Siren، The Last Guardian و Silent Hill نقش داشته اند و این به معنی یک کارنامه بسیار درخشان است.

ویدئویی از صحبت های اعضای Bokeh Game منتشر شده که چندین قطعه کانسپت آرت را به نمایش می گذارد، طراحی موجودات عجیبی که با ذات بازی سایلنت هیل جور در میایند.

همچنین اوکورا در صحبت های خود می گوید: سخت است و مسئولیت هایی وجود دارد، اما ما آزادی خود را داریم. این مهمترین مساله است که من از آنچه خلق می کنم می خواهم لذت ببرم.

امیدوارم به زودی اطلاعات بیشتری کسب کنیم، اما با توجه به کارنامه درخشان اعضای Bokeh Game می توانیم بسیار امیدوار باشیم که با یک عنوان بسیار خوب طرف هستیم.

آیا این بار می توانیم شاهد عنوان جدیدی از بازی Silent Hill  باشیم؟ آیا با یک بازی کاملا متحول شده مواجه خواهیم شد؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024