بازیمو: اولین ماد برای Mortal Kombat 11 اضافه شدن Cyrax، Sektor و Kronika

این روزها برای گیمرهای PC اخبارهای خوبی منتشر می شود. بازی های بزرگی که مدت زمان زیادی از تاریخ انتشار آن ها بر روی کنسول های نسل هشتم می گذرد به یک باره و پشت سر هم برای این پلتفرم هک شدند. بالاخره هفته پیش بازی Mortal Kombat 11 هم بعد از مدتی بسیار طولانی توسط گروه هکر Empress برای کامپیوتر هک شد.

تنها یک هفته از انتشار نسخه کامپیوتر بازی Mortal Kombat 11 می گذرد و ماد سازها دست به کار شدند و هر چه که یک کامبت باز دو آتیشه به آن احتیاج دارد را در این بازی اعمال کرده است.

Sektor و Cyrax هر دو از شخصیت های مورد علاقه طرفداران کامبت هستند و این در حالی است که هر دو مبارز به عنوان شخصیت های غیر قابل بازی در حالت داستانی Mortal Kombat 11  ظاهر می شوند. در حال حاضر نمی توان آنها را به عنوان مبارز هم انتخاب کرد.

در این ماد کاراکترهای Cyrax، Sektor و Kronika به مورتال کامبت 11 اضافه شده اند. مدل های این سه کاراکتر به زیبایی کار شده اند و البته نکات جالبی را به همراه دارد. شما با انتخاب کاراکتر Cyrax متوجه می شوید که سبک مبارزات آن کاملا مشابه کاراکتر Scorpion است. در حقیقت شما با اسکورپیونی در قالب سایرکس بازی می کنید، البته تغییراتی در شمشیر و قلاب اعمال شده است.

کاراکتر Sektor هم از انیمیشن های Jacqui Briggs استفاده می کند، ولی به دلیل شباهت فن های این دو کاراکتر نتیجه بسیار بهتری به نسبت سایرکس حاصل شده است. کاراکتر Kronika هم به عنوان مبارز حضور پیدا کرده و نسبتا جالب کار شده است.

متأسفانه، به نظر نمی رسد که این ماد MK11 برای عموم در دسترس باشد اما مطمئن هستیم که طرفداران می توانند راهی پیدا کنند تا از آن استفاده کنند.

این ماد اوایل این هفته برای رایانه های شخصی منتشر شد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !