میزان ظرفیت باتری آیفون 12 پرو مکس مشخص شد / باتری ضعیف تر به نسبت آیفون 11 پرو مکس

بعد از معرفی گوشی های هوشمند خانواده آیفون 12 که حواشی و انتقادات بسیاری را با خود در پی داشت، امروز بالاخره مشخص شد که آیفون 12 پرو مکس به عنوان گل سر سبد گوشی های هوشمند اپل و دیگر اسمارتفون های این خانواده از چه میزان ظرفیت باتری بهره برده اند. همانطور که می دانید اپل هیچ وقت در مراسم رونمایی میزان ظرفیت باتری در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند خود را اعلام نمی کند.

حال به لطف اخبار منتشر شده میزان ظرفیت باتری در نظر گرفته شده برای آیفون 12 پرو مکس مشخص شده. همواره گوشی های هوشمند اپل به نسبت دیگر پرچمداران شرکت های دیگر، میزان ظرفیت باتری ضعیف تری را به خود اختصاص می دادند. حتی بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده نیز در این زمینه باتری قدرتمند تری را به نسبت پرچمداران اپل با خود به همراه داشتند.

حال مشخص شد که آیفون 12 پرو مکس به باتری 3678 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. به طبع اگر بخواهیم در این بخش مقایسه ای داشته باشیم با پرچمداران قدرتمند شرکت های دیگر، آیفون 12 پرو مکس عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشته که هیچ، حتی به نسبت باتری در نظر گرفته شده برای آیفون 11 پرو مکس (آیفون 11 پرو مکس به باتری 3969 میلی آمپر ساعتی مجهز شده) نیز باتری ضعیف تری را با خود به همراه داشته.

گوشی های هوشمند خانواده آیفون 12 به صفحات نمایشی با نرخ بروزسانی 60 هرتز مجهز شده اند، دقیقا مشابه با صفحات نمایش در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند خانواده آیفون 11. اما یکی از تفاوت های اصلی، حضور پردازنده A14 بایونیک با معماری 5 نانومتری بود که به طبع مصرف انرژی کمتری را برای گوشی های هوشمند خانواده آیفون 12 به همراه داشت.

از همه این ها که بگذریم باز هم اپل در این بخش عملکرد ضعیفی را از خود نشان داده. آیفون 12 و آیفون 12 پرو نیز به باتری با میزان ظرفیت 2815 میلی آمپر ساعتی و آیفون 12 مینی نیز به باتری 2227 میلی آمپر ساعتی مجهز شده اند.

پست های مرتبط

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند