هواوی Y7a معرفی شد / طراحی زیبا، مشخصات فنی مناسب و قیمتی مقرون بصرفه

مدتی است که برخی از گوشی های هوشمند میان رده قیمت ها چندان ارزانی را به خود اختصاص نمی دهند، اما هواوی همواره در این زمینه قیمت های مقرون بصرفه ای را برای محصولاتش در نظر گرفته است. هواوی Y7a به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت معرفی شد. این گوشی هوشمند در کنار ظاهری بسیار زیبا و پرچمدار گونه خود، مشخصات فنی مناسب و قیمت مقرون بصرفه ای را نیز با خود به همراه داشته.

مشخصات هواوی Y7a

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، این گوشی هوشمند طراحی زیبایی را با خود به همراه دارد به نحوی حس و حال یک پرچمدار را به شما القا می کند. این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 6.67 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع IPS LCD مجهز شده. برای طراحی صفحه نمایش شاهد حضور ناچ اینفینیتی O می باشیم که ظاهر بسیار جذابی را به این گوشی هوشمند میان رده بخشیده است.

ناچ دایره ای شکل که در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش قرار گرفته، سنسور 8 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است. در قسمت پشتی نیز شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین با جیدمانی ستونی در بریدگی مستطیلی شکلی می باشیم. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین چهارگانه هواوی Y7a را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده شاهد حضور پردازنده اختصاصی میان رده Kirin 710A می باشیم که به عنوان یک پردازنده میان رده توانسته است عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشد.

هواوی Y7a به باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 22.5 واتی شارژ سریع مجهز شده و قرار است با قیمت پایه 190 دلار روانه بازار شود. با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شد و نیز طراحی زیبا، هواوی Y7a یک گوشی میان رده بسیار مقرون بصرفه به حساب می آید.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود