بازیمو: انتشار بازی POP: The Sands Of Time به تاخیر خورد

طبق آخرین اخبار از شرکت Ubisoft بازسازی بازی شن های زمان به تاخیر خورده است. توسعه دهنده علت این تاخیر برای POP: The Sands Of Time را فراگیری ویروس کرونا عنوان کرده و باعث شده که بازی نتواند مراحل ساخت خود را به خوبی طی کند.

در اوایل سال جاری بود که  یوبی سافت اعلام کرد که در نمایشگاه دیجیتال Ubisoft Forward نمایشی از بازی Prince Of Persia خواهد داشت. با کمال تعجب شاهد یک نسخه بازسازی بودیم که هم امیدوار کننده بود و هم مایوس کننده. بازی جدید با عنوان POP: The Sands Of Time به نمایش در آمد. نمایش بازی نقدهای سنگینی را به سمت خود روانه کرده بود.

از گرافیک تاریخ مصرف گذشته تا طراحی های دور از اصالت. اگر که اسم بازی Prince Of India بود می توانست بهتر باشد، از معماری تا ظاهر کاراکترها همه و همه نزدیک به فرهنگ هندوستان است تا ایرانی. تاریخ انتشار نسخه بازسازی شده Prince of Persia: Sands of Time در ابتدا برای 21 ژانویه 2020 تعیین شده بود ولی حالا برای اسفند ماه در نظر گرفته شده است.

Ubisoft اطلاعیه ای را که در صفحه رسمی خود در Ubisoft CZSK قرار داده بود در فیس بوک منتشر کرده است. یوبی سافت می گوید: POP در 18 مارس 2021 برمی گردد! ما هیجان زده ایم که می توانیم این بازی را دوباره در دستان شما قرار دهیم. امروز ما می خواهیم به شما اطلاع دهیم که برای اتمام بازی به زمان بیشتری نیاز داریم. با این وجود، تاریخ انتشار Prince of Persia: The Sands of Time Remake به 18 مارس 2021 منتقل شده است. ما معتقدیم این تصمیم درستی است برای اطمینان از ارائه بازی مورد علاقه شما. از صبر و پشتیبانی مداوم شما از شاهزاده پارسی سپاسگزاریم و امیدواریم که در این فصل تعطیلات در سلامت و شادی باشید. تیم توسعه دهنده.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024