بازیمو: بسته به روز رسانی Terminator: Resistance حضور T-800

عنوان Terminator برای خود طرفداران بسیار زیادی دارد، چه در دنیای سینما و چه در دنیای بازی و سرگرمی. شکوه و موفقیت عنوان ترمیناتور در پرده سینماها باعث شد کم کم راه خود را به سمت صنعت بازی و سرگرمی پیدا کند. سال ها بود که عنوانی از سری ترمیناتور پا به دنیای بازی نگذاشته بود. تا اینکه خبر انتشار فیلم جدید مطرح شد و دو استودیو Teyon و Reef Entertainment با همکاری هم وظیفه ساخت بازی جدید ترمیناتور را بر عهده گرفتند. بازی Terminator: Resistance در سال 2019 در سبک اول شخص برای نسل هشتم بازی های رایانه ای منتشر شد.

این بازی توسط استودیو Teyon توسعه یافته بود و Reef Entertainment وظیفه انتشار آن را بر عهده داشت. بازی Terminator: Resistance هم زمان با انتشار فیلم Terminator Dark Fate در دسترس مخاطبان قرار گرفت. ترمیناتور رسیستنس یکی از بدترین عنوان هایی بود که در سال 2019 تولید شده بود. داستان بی محتوا، گرافیک بد و ساختار پر از مشکل از خصوصیات این بازی بود. گرچه Teyon سعی کرده بود با تزریق المان های نقش آفرینی در کالبد رسیستنس به آن جان تازه ای ببخشد ولی نتیجه چیز دیگری بود.

بازی در نقش T-800 در Terminator Resistance

اما استودیو Teyon نا امید نشده و قصد دارد با انتشار بسته به روزرسانی جدید بازی خود را متحول کند. Reef Entertainment از به روزرسانی رایگان جدید Terminator Resistance خبر داده است. به روزرسانی رایگان جدید برای Terminator: Resistance به شما امکان می دهد تا به یک Terminator T-800 تبدیل شوید.

برای طرفداران ترمیناتور بازی کردن در نقش یک T-800 می تواند بسیار جالب و جذاب باشد. اگر فیلم های ترمیناتور را دیده باشید می دانید که یک T-800 چه ابهت و قدرتی دارد. شما به سلاح های جدیدتری دسترسی خواهید داشت که عمق تازه ای به گیم پلی می دهد.

این به روزرسانی رایگان هم اکنون در Steam برای بارگیری در دسترس است، با تمام ایراداتی که Terminator: Resistance در خود می بیند نصب این بسته می تواند جالب توجه باشد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024