مراقب باشید فایل ذخیره Cyberpunk 2077 بیشتر از 8 مگابایت نشود

هر روز خبری جدید از بازی Cyberpunk 2077 می شنویم، از خبرهای بد به بدتر رسیدیم. حالا خریداران سایبرپانک مانده اند با کوه عظیمی از مشکلات حل نشده.

چالش جدید با باگ جدید

با تمام مشکلات اساسی که در سایبرپانک وجود دارد خیلی از گیمرها در حال انجاl آن هستند ولی حالا مشکل به مرحله نهایی خود رسیده است. خیلی از بازیکنان در سراسر دنیا خبر داده اند که فایل های ذخیره آن ها در بازی Cyberpunk 2077 در حال خراب شدن است، با تحقیق بیشتر متوجه شدیم که علت مشکل کابران، این بوده که حجم فایل های ذخیره نباید بیشتر از 8 مگابایت شود.

سایبرپانک 2077 در حال حاضر یک بازی پر از اشکال است و توسعه دهنده CD Projekt Red تا حالا دو بسته رفع مشکل را ارائه کرده است. تا به حال مشکلات متعددی از سایبرپانک دیدیم، کاراکترهای مکعبی شکل، فیزیک خنده دار، انیمیشن های مضحک.

ولی مشکل جدید دیگر به هیچ وجه خنده دار نیست و نمی شود آن را به راحتی حل کرد. حالا مشکل اساسی گیمرها استفاده از فایل های ذخیره خود شده! چطور باید چنین چیزی را مدیریت کرد که حجم فایل ذخیره بیشتر از 8 مگابایت نشود؟!!

واقعا سی دی پراجکت چالشی اساسی را برای گیمرها فراهم کرده و چیزهایی را نمایش می دهد که به راحتی قابل هضم نیست.

اگر ذخیره Cyberpunk 2077 شما خراب باشد، ظاهراً هنگام بارگیری بازی این فرمان را مشاهده خواهید کرد: داده های ذخیره شده آسیب دیده و بارگیری نمی شوند.

اگر چه مشخص نیست که چه عواملی باعث خراب شدن فایل های ذخیره می شود.

CD Projekt Red می گوید که در محدودیت اندازه فایل ذخیره مشکلاتی پیش آمده است که ممکن است در آینده آن را حل کند. ولی فایلهای ذخیره ای که در حال حاضر خراب شده اند همچنان باقی خواهند ماند.

CD Projekt Red قول داده است که سال آینده دو وصله بزرگ برای Cyberpunk 2077 منتشر کند: یکی در ژانویه و دیگری در فوریه. هنوز مشخص نیست که در این بسته ها مشکل خرابی ذخیره ها حل خواهد شد یا نه.

بازیمو باز هم به Cyberpunk 2077 خواهد پرداخت و مشکلات پیرامون آن را برای شما عزیزان تحلیل و بررسی خواهد کرد.

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد