بازی NBA 2K21 حالا Patch 3 را دریافت می کند

عنوان های ورزشی زیادی در حال حاضر ساخته می شوند و طیف وسیعی از ورزش های مختلف را پوشش می دهند، اما بسکتبال همیشه کاراکتر ویژه ای برای خود داشته است. بازی NBA 2K21 شاید یکی از بهترین ها در این مجموعه باشد که البته بدون نقص و اشکال هم نیست، ولی تمام سعی خود را کرده که یک بازی خلاقانه و خوش ساخت در این مجموعه باشد.

اگر منتظر یک به روزرسانی خوب برای NBA 2K21 هستید، خوش شانس خواهید بود چون پچ 3 برای نسل بعدی در دسترس قرار گرفته است.

لیست تغییراتی در این پچ اعمال می شوند کاملاً حیرت آور است و طرفداران خود را سورپرایز خواهد کرد.

در حالی که فصل تعطیلات برای بیشتر شرکت های بازیسازی آغاز شده است، به روزرسانی جدید NBA 2K21 به موقع آغاز شده است. تیم Visual Concepts همچنان سخت در حال کار کردن است و این سومین به روزرسانی برای پلی استیشن 5 و Xbox Series X | S است که ارائه می شود.

امکانات ویژه NBA 2K21 برای نسل جدید

با دریافت پچ سوم به پیشرفت های بی شماری در حالت های بازی، بهبودهای متعدد در گیم پلی و به روزرسانی در زمین های NBA ، لباس فرم و شکل بازیکنان دست پیدا می کنید. لیست تغییرات ایجاد شده بسیار زیاد است و به روزرسانی هم اکنون در دسترس قرار دارد.

از زمان عرضه شدن کنسول های نسل نهم، تیم Visual Concepts سخت در تلاش است که به روزرسانی های خوبی را منتشر کند. این تلاش تا به اینجا به خوبی نتیجه داده و حاصل کار فراتر از یک بازی ورزشی بسکتبال است.

اگر به بازی های ورزشی علاقه مند هستید بازی NBA 2K21 یکی از بهترین های این مجموعه است که حالا با نسل نهم هم خود را هم گام کرده تا از غافله عقب نماند.

Patch 3 حالا برای PS5 و Series X / S در دسترس است و می توانید با نصب آن بیشتر از بازی لذت ببرید.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024