سامسونگ و اولین تلویزیون بدون فریم جهان؛ دستاوردی دوست داشتنی برای عرضه جهانی

نمایشگاه CES 2020 به زودی آغاز خواهد شد؛ شاید این برای اولین بار در چند سال گذشته است که این نمایشگاه دارای دستاوردهای بسیار، از سخت افزار و دیجیتال گرفته تا صوتی و تصویری است. چشم دنیا به معرفی آخرین دستاوردهای کمپانی مطرح جهان، در CES 2020 است. اینک مطلع شدیم که سامسونگ دست کم از یکی از محصولات حیرت انگیز خود در CES 2020 پرده برداری خواهد کرد.

سامسونگ الکترونیک که به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده تلویزیون در جهان به شمار می‌رود، با دست پر به CES 2020 خواهد آمد. این کمپانی در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را رونمایی خواهد کرد. یکی از این دستاوردهای جدید، تلویزیونی بدون حاشیه کامل (Bezel-Less) است.

این شرکت در سال‌های اخیر در تلاش برای کاهش فریم دور نمایشگر تلویزیون‌های خود، به موفقیت‌های بسیاری دست یافته است. بسیاری از QLEDهای فعلی دارای فریمی بسیار باریک بوده و تمام تمرکز بینندگان به تصویر اختصاص پیدا می‌کند. همچنین نبود فریم دور نمایشگر به زیبایی بیشتر و غرق شدن در تصاویر کمک می‌کند. سامسونگ الکترونیک در CES 2020 نخستین تلویزیون بدون فریم جهان را رونمایی خواهد کرد. این اعلام رسمی این شرکت برای CES امسال است.

اولین تلویزیون بدون فریم جهان در ابعاد 65 اینچ و بالاتر معرفی می‌گردد. جالب است بدانید که این تلویزیون بر خلاف بسیاری از مدل‌های معرفی شده در CES، برای بازار مصرف کننده طراحی شده و جزو تولیدات سال 2020 این شرکت کره‌ای است. در نتیجه کمی پس از نمایشگاه CES 2020 روانه بازارهای جهانی خواهد شد. تلویزیون جدید Samsung از سیستم عامل هوشمند Tizen بهره می‌برد که توسط همین کمپانی توسعه یافته است.

به نقل از برخی منابع معتبر، بر خلاف بسیاری از تلویزیون‌ها که همچنان کمی فریم را در کنار نمایشگر باقی نگاه می‌دارند، تلویزیون‌های Bezel-Less سامسونگ به طور کامل فاقد فریم بوده و ابعاد فریم آنها به 0 درصد می‌رسد. بی صبرانه مشتاق مشاهده چنین تلویزیونی هستیم!

پست های مرتبط

چطور در تلویزیون‌های باریک و هوشمند سامسونگ صدایی فراگیر و سه‌بعدی تولید می‌شود

تصاویری خیره‌کننده در تلویزیون‌های Neo QLED 8K سامسونگ

معرفی سرویس Gaming Hub تلویزیون‌ها و مانیتورهای هوشمند سامسونگ