بروزرسانی بزرگ اپلیکیشن iMovie برای سیستم عامل iOS با ویژگی‌های جدید منتشر شد

بروزرسانی بزرگ اپلیکیشن iMovie، این اپلیکیشن را تبدیل به بیش از یک برنامه ویرایش ساده موبایل کرده است.  جدیدترین بروزرسانی این برنامه در نسخه iOS که از امروز انتشار آن آغاز شده دارای ویژگی های جدیدی مانند افکت جدید صفحه سبز، پشتیبانی بهتر از تصاویر، 80 ساوندترک جدید و لایه های گرافیکی جدید است.

مهم ترین ویژگی اضافه شده به اپلیکیشن iMovie در این بروزرسانی بزرگ مطمئنا افکت جدید صفحه سبز است که پیش از این در بسیاری از برنامه های ویرایش فیلم دیگر وجود داشت و وقت آن رسیده بود که اپل نیز این ویژگی جذاب را به نرم افزار ویرایشگر فیلم خود اضافه کند.

با این ویژگی کاربر میتواند پس زمینه هر سوژه ای را در یک صفحه سبز یا آبی حذف یا ویرایش کند و افکت با ابزار 4 نقطه ای و کشوی تنظیم قدرت، تنظیم کند.دیگر ویژگی بروزرسانی بزرگ و جدید  iMovie که به آن اشاره شد، 80 قطعه موسیقی جدید است که بسته به طول فیلم، به طور خودکار اعمال میشود و شامل ژانرهای مختلفی مانند موسیقی های پاپ میشود.

همچنین از این پس میتوانید تصاویر خود را با پس زمینه شفاف به عنوان لوگو یا لایه گرافیکی اعمال کنید. در واقع مدیریت تصاویر با اضافه شدن لایه های تصویری جدید برای خلق تصاویر تو در تو و افکت تقسیم صفحه نمایش بهتر از قبل شده است. همچنین در این بروزرسانی پشتیبانی ClassKit نیز اضافه شده است.

به واسطه این ویژگی دانش آموزان میتوانند از طریق برنامه Schoolwork تکالیف خود را به معلم ها ارائه دهند. از این پس کاربران باید ویدئوهای خود را جهت تماشا در دستگاه های دیگر در iCloud Photos ذخیره کنند. اپلیکیشن iMovie به طور رایگان برای کاربران آیفون و آیپد در اپ استور قابل دسترس است.

منبع: Engadget

پست های مرتبط

احتمال دارد شرکت OpenAI به سمت استراتژی سودآوری تغییر جهت بدهد

دلایلی که نباید فعلاً به نسخه بتای iOS 18 به‌روزرسانی کرد

شرکت SMIC به جایگاه سوم در رتبه‌بندی جهانی سازندگان تراشه‌ صعود کرد