شرکت Bioware سخت بر روی Dragon Age 4 کار می کند

شرکت Bioware  مدتی است که از دوران اوج خود دور شده و در واقع دوران طلایی خود را سپری کرده است. عنوان های ساخت بایوور به نوعی مشعلی فروزان در دل تاریکی هستند که هم راه را روشن می کنند و هم الگوی رفتاری باقی توسعه دهنده ها می شوند. سال میلادی جدید پر از نقش آفرینی های نام آشنا خواهد بود که هر کدام برای خود وزنه ای سنگین در صنعت بازی هستند. اما سهم شرکت Bioware به نظر بیشتر است، ساخت شماره جدید Mass Effect از یکطرف و ساخت بازی Dragon Age 4 از طرف دیگر.

اژدها در سایه ها به سر میبرد

مدتی زیادی از معرفی عصر اژدها 4 می گذرد اما تابحال خبرهای مفیدی از سوی توسعه دهنده منتشر نشده و همین هم باعث شده که بعضی از Fan ها تصور کنند که شاید ساخت این عنوان متوقف شده باشد.

کارگردان بازی عصر اژدها 4 اعلام کرد: برای شکل گیری این دنیا ما همچنان سخت در حال تلاش کردن هستیم، ما جایی را برای کاوش کردن شما میسازیم که برای یک تجربه تک نفره بسیار لذت بخش خواهد بود. ما سال آینده بیشتر می توانیم در مورد آنچه که در حال انجام آن هستیم توضیح دهیم و قطعا برای همه بسیار جالب خواهد بود.

طبق صحبت های توسعه دهنده به نظر می رسد که سال 2022 سالی پر از خبر برای Dragon Age 4 خواهد بود، به خصوص با توجه به اینکه طبق گزارش ها قرار است این بازی در سال بعد برای پلی استیشن 5 عرضه شود. خبرها حاکی از این است که در مراسم The Game Awards اواخر این هفته یک تریلر از دراگون ایج 4 پخش می شود.

به نظر می رسد که مراسم The Game Awards امسال جولان گاه شرکت های بزرگ باشد که با تمام قدرت برمی گردند مخصوصا اینکه امسال بالاخره توسعه دهنده ها دوباره در کنار هم جمع می شوند.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024