بازی جدید Sonic The Hedgehog احتمالا Frontiers نام دارد

سرعت، رنگ های بی نظیر و مناظر شگفت انگیز می تواند خلاصه ای از بازی Sonic The Hedgehog  باشد. گیمرهای دهه نود خاطرات بسیار زیادی با شخصیت محبوب Sonic دارند، یک خارپشت آبی که با استفاده از قدرت حلقه می خواهد دنیا را نجات دهد و در این مسیر باید دکتر اگمن را از سر راه خود بردارد. تا مدتها خبری از این شخصیت دوست داشتنی نبود تا اینکه خارپشت آبی رنگ شرکت Sega با فیلم جدیدش حسابی خوش درخشید و باعث شد که دوباره محبوبیت خود را بدست بیاورد. آیا باز هم می توانیم شاهد نسخه ای جدید از بازی سونیک باشیم؟

شروع سرنخ ها

چند وقتی است که شایعاتی از ساخت بازی جدید سونیک به گوش می رسد و احتمالا حقیقت هم خواهد داشت، اما ماجرا دقیقا از کجا شروع شده است؟ بازی جدید Sonic the Hedgehog با نام احتمالی Frontiers ممکن است بزودی معرفی شود. اولین سرنخ از جایی شروع شد که دامنه ای ثبت شده با نام Frontiers.sonicthehedgehog.com شناسایی شد، این وبسایت در حال حاضر فقط یک پیام 404 را نمایش می دهد. اگر که احتمالات به حقیقت برسد احتمالا بزودی رونمایی خواهد شد.

حتی ممکن است که این افشاگری در مراسم The Game Awards در تاریخ 9 دسامبر انجام شود، به خصوص با توجه به اینکه مجری برنامه Geoff Keighley قبلاً گفته بود که بازی های جدید در طول این رویداد معرفی می شوند.

سرنخ دیگری که فاش شد این بود که صفحه Sonic the Hedgehog Steam Curator تعداد بازی های خود را بی سر و صدا از 34 به 35 به روز کرده است. همه این اتفاقات در کنار هم این شک را کم کم تبدیل به یقین می کند که بازی Frontier بزودی رونمایی می شود.

در هر حال باید تا تاریخ 9 دسامبر صبر کنیم تا ببینیم چه عنوان های جدیدی معرفی می شوند.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند