بازی Stalker 2 حدود 180 گیگ حجم دارد

منطقه چرنوبیل یکی از خطرناک ترین مناطق برای هر موجود زنده است، مخصوصا انسان ها. اما ماجرای گیمرها کاملا فرق می کند چون همه منتظر هستند تا دوباره در این منطقه ممنوعه قدم بردارند. بازی Stalker 2 آرزوی هر گیمری بود که بالاخره محقق شده و تا مدتی دیگر می توانیم از تجربه آن لذت ببریم.

چرنوبیل هیچ گاه انقدر زیبا نبود

شرکت GSC Game World یکی از کم کارترین توسعه دهنده هایی است که سراغ داریم، اما توسعه دهنده ای که فقط عنوان های با کیفیت تولید می کند. بازی استالکر محصول این شرکت روسی است و تابحال چند خط داستانی را برای آن عرضه کرده است. خبر ساخت بازی Stalker 2 ، طرفداران سری را تا سرحد مرگ ذوق زده کرد. نمایش این عنوان انقدر جذاب و آشنا بود که نشان می دهد توسعه دهنده تا چه حد برای سطح کیفی این عنوان تلاش کرده است.

گرافیک بازی پیشرفت بسیار چشمگیری کرده و فضاسازی ها کاملا به گذشته این سری وفادار هستند. همه چیز همانطور آماده شده که ما سالها در انتظار آن نشستیم. در یک کلمه صبر برای تجربه استالکر 2 بسیار سخت است.

بازی استالکر 2 حجمی حدود 180 گیگابایت را بر روی Xbox اشغال می کند، با توجه به اینکه با یک بازی نسل نهمی روبرو هستیم و یک دنیای بسیار بزرگ را تجربه خواهیم کرد این حجم به ما نوید عنوانی قابل ارزش را می دهد. در اصل این حجم حدود نیمی از فضای ایکس باکس را به خود اختصاص می دهد. البته طبق صحبت ها نسخه رایانه های شخصی حدود 150 گیگابایت فضا اشغال می کند.

بازی Stalker 2 قرار است در تاریخ 28 آوریل 2022 برای Xbox Series X و S و PC منتشر شود. اما نسخه رایانه های شخصی و پلتفرم های نسل فعلی از طریق Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود. اما احتمال این وجود دارد که بعد از مدتی این بازی برای کنسول پلی استیشن 5 هم عرضه شود.

زاخار بوچاروف مدیر GSC Game World می گوید که بازی استالکر 2 لبخند را بر روی لب هر گیمری می آورد مخصوصا اینکه از طرفداران این مجموعه باشید.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024