فیلم Black Adam درجه PG-13 را دریافت کرد

واقعا هیچکس فکرش را نمیکرد که ابرقهرمان ها روزی هالیوود را تسخیر کنند و دنیای جدیدی را بوجود بیاورند. پرده سینماها هر از چند گاهی میزبان قهرمان های مختلفی است، قهرمان هایی که شاید خیلی گمنام باشند ولی با جلوه های بصری روز و نماهای سینماتیک خود را در ذهن مخاطب حک می کنند. فیلم Black Adam یکی از جدیدترین عنوان های ابرقهرمانی است که با بازی Dwayne Johnson که این روزها بسیار خوش می درخشد، شانس بسیار زیادی برای موفقیت دارد.

دنیای درون ما در اختیار ابرقهرمان ها

علاقه به ابرقهرمان ها همیشه در ذات همه انسان ها وجود دارد، کلا ماهیت خلق ابرقهرمان ها هم همین است که آنها کارهایی را انجام می دهند که شاید ما در آرزوی آنها باشیم و آنها را در ذهن خودمان پرورش می دهیم. ابرقهرمان ها نماینده انسان های ناتوان در دنیای واقعی هستند و با انجام کارهای خارق العاده ما را به هیجان و آرامشی وصف نشدنی می رسانند. هر چقدر که واقعیت ناتوانی و محدودیت بر انسان غلبه می کند، احتیاج به ابرقهرمان ها پر رنگ تر می شود. قطعا حرکت هالیوود به این سمت ناشی از نیاز و استقبال طرفداران ابرقهرمان ها بوده است.

ابرقهرمان ها ماشین پولسازی هالیوود

صحبت های بالا دلایل بسیار خوبی برای حضور پررنگ ابرقهرمان ها در هالیوود شده است، اما از همه این حرف ها گذشته پولسازی این عناوین هم مزید بر علت شده که این فرایند همچنان ادامه پیدا کند. در طول سالیان اخیر شاهد این بودیم که تعداد فیلم های ابرقهرمانی بشدت زیاد شده و در حقیقت در هیچ دوره زمانی چنین چیزی سابقه نداشته است. موفقیت ابرقهرمان هایی مانند Superman، Shazam باعث شد که دنیای DC باز هم پتانسیل بزرگتر شدن را داشته باشد.

ماه گذشته بالاخره ما شاهد اولین تریلر از عنوان Black Adam بودیم، نمایشی که در عین حال که بسیار کوتاه بود با خود شکوه بسیار خاصی را به همراه داشت. در جریان DC FanDome که در ماه گذشته برگزار شد بازیگر محبوب این روزهای هالیوود یعنی دواین جانسون را در قامت بلک آدام دیدیم. خیلی ها تصور می کنند که بلک آدام قرار است نقش خوبی را ایفا کند، ولی حقیقت این است که او بسیار قدرتمندتر از سوپرمن و شزم و هر کسی دیگر در دنیای DC است.

خوب حالا یک سوال مطرح می شود که بلک آدام یک ضد قهرمان است که هر چیزی از سر راه خود برمی دارد، آیا سینما دوستان از یک فیلم با محوریت ضد قهرمان استقبال خواهند کرد؟ اینجاست که محبوبیت زیاد جانسون یکی از دلایل موفقیت این فیلم خواهد بود، از طرف دیگر این فیلم قرار است یک اسپین آف برای فیلم های شزم و قهرمان دیگر دنیای DC باشد. این اتفاق را قبل تر در The Suicide Squad بخوبی جواب داد و حالا به نظر می رسد ابن بار بلک آدام این فرایند را شروع کرده است.

طبق صحبت های انجام شده فیلم بلک آدام علی رغم اینکه خشونت درصد بالایی را شامل می شود درجه سنی 13 سال را نشانه گرفته است. خیلی از طرفداران تصور این را داشتند که این فیلم قرار است دنیای بسیار تاریک تری را نشان دهد. این در حالی بود که هیرام گارسیا تهیه کننده Black Adam اعلام کرده بود که ما محدودیت های PG-13 را پشت سر خواهیم گذاشت.

فیلم بلک آدام به نظر بسیار جاه طلبانه می آید و قرار است که دواین جانسون محبوب حسابی با بازی خود هواداران خودش را راضی کند. در این فیلم علاوه بر جانسون، پیرس برازنان هم به ایفای نقش خواهد پرداخت.

اگر از طرفداران دنیای ابرقهرمان ها هستید و با دیدن یک ضدقهرمان غول پیکر لذت میبری، منتظر انتشار بلک آدام باشید. آیا شما هم از طرفداران فیلم های ابرقهرمانی هستید؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024