تایید رسمی استفاده از پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس برای بلک شارک 2 پرو

پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 پلاس که بعد از رونمایی رسمی خود علاقه مندان بسیاری داشته، این بار طبق اخبار رسمی منتشر شده قرار است برای شیائومی بلک شارک 2 که پیش از این نیز به عنوان یک گوشی هوشمند گیمینیگ معرفی شده بود، مورد استفاده قرار گیرد.

اسنپدراگون 855 پلاس را می توان قدرتمند ترین پردازنده نسل جدید در میان پردازنده های 7 نانومتری موجود دانست. این پردازنده قدرتمند با هدف استفاده برای گوشی های هوشمند گیمینگ معرفی شد. حال بعد از مشتری های بسیاری که خواستار اسفاده از این پردازنده می باشند، شیائومی قصد دارد تا بلک شارک 2 را با مجهز کردن به این پردازنده در مدلی بروزرسانی شده روانه بازار کند.

اسنپدراگون 855 پلاس با توجه به اخبار رسمی منتشر شده از کوآلکام قابلیت ارائه سرعت بالاتر پردازش CPU و GPU را خواهد داشت. اما یکی از اصلی ترین معیار های قدرتمند این پردازنده جدید 7 نانومتری، بهبود چشم گیر 15 درصدی سرعت GPU آن می باشد. با این تفاصیل قطعا این پردازنده توانایی استفاده برای گوشی های قدرتمند گیمینگ را خواهد داشت و به خوبی از پس این اتفاق بر خواهد آمد.

این پردازنده توانایی ارائه فرکانس کاری 2.96 گیگاهرتزی CPU را خواهد داشت. این مقدار به نسبت پردازنده 7 نانومتری قبلی کوآلکام بهبود 4 درصدی داشته. پردازنده گرافیکی Adreno 640 در نظر گرفته شده که توانایی ارائه عملکرد بهتر 15 درصدی را دارد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !