سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 به صفحه نمایش تمام لمسی مجهز می شود

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 این بار قرار است قدرتمند تر از همیشه و البته با بهره بردن از برنامه های سلامت بسیار کاربردی معرفی شود. این در حالی می باشد که سامسونگ برای رقابت با رقیب قدرتمند خود در عرصه گجت های هوشمند، یعنی اپل واچ سری 4، قابیت هایی مشابه با ساعت هوشمند اپل را برای ساعت هوشمند خود در نظر گرفته.

از جمله قابلیت های جالب در نظر گرفته شده، قابلیت بسیار کاربردی و مهم ECG می باشد. اپل اولین شرکتی بوده که از این قابلیت برای جدیدترین ساعت هوشمند خود استفاده کرد. این قابلیت بسیار مهم تا به امروز جان چندین نفر را از مرگ حتمی نجات داده.

از طرفی پیش از این نیز شایعاتی را از سامسونگ گلکسی واچ اکتیو شنیده بودیم. این بار نیز تصاویر لایو جدیدی از این ساعت هوشمند منتشر شده که اطلاعات جدیدی را در اختیار ما قرار داده. یکی از طراحی هیا ثابتی که همواره در میان ساعت های هوشمند سامسونگ دیده می شد، چرخش فیزیکی در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش این محصولات بود که امکان دسترسی به منو های مختلف را به وجود می آورد.

اما با توجه به اخبار و نیز تصاویر جدید منتشر شده، صفحه چرخان از گلکسی واچ اکتیو 2 حذف شده و جای خود را به صفحه نمایشی تمام لمسی داده. شما می توانید به وسیله صفحه نمایش لمسی در نظر گرفته شده، به منو های مختلف این ساعت بروید. یکی دیگر از نکات جالب، استفاده از متریال های گوناگون برای ساخت این ساعت هوشمند جدید در ابعاد های گوناگون می باشد.

با توجه به تصاویر و البته اخبار منتشر شده، حافظه داخلی 4 گیگاباتی برای گلکسی واچ اکتیو 2 در نظر گرفته شده.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد

اپل واچ محافظ جان شناگران می‌شود : ثبت اختراع قابلیتی برای جلوگیری از غرق شدن !