شیائومی بلک شارک 3 5G قدرتمند ترین گوشی گیمینگی که تا به حال دیده اید

سری بلک شارک گوشی های هوشمند شیائومی از دسته گوشی های گیمینگ این شرکت بوده اند که از ابتدا عملکرد چشم گیر و قدرتمندی را از خود به نمایش گذاشتند. این بار اما نوبت به بلک شارک 3 5G رسیده تا با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند بار دیگر برای سایر رقیبان حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

برای اینکه یک گوشی از سری گوشی های هوشمند گیمینگ بتواند مورد پسند کاربران خاص این گوشی های هوشمند باشد، باید از پردازنده ای قدرتمند به همراه صفحه نمایش با کیفیت و باتری با طول عمر بالا بهره ببرد. در ادامه به مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده برای بلک شارک 3 5G خواهیم پرداخت.

این گوشی هوشمند قرار است به صفحه نمایشی با نرخ بروزرسانی 120 هرتز مجهز شود که لذت فوق العاده ای برای هر گیمر با با خود به ارمغان می آورد.

پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 865 برای این گوشی گیمینگ در نظر گرفته شده. در حالی که کوالکام قصد دارد تا از پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس خود پرده برداری کند، ممکن است بلک شارک 2 نیز به این پردازنده گیمینگ مجهز شود.

باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری این گوشی هوشمند را همراهی خواهد کرد. برای شارژر نیز، شارژری 65 واتی مجهز به شارژ سریع در نظر گرفته شده. این شارژر قادر خواهد بود تا باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری این گوشی هوشمند را در مدت زمان 38 دقیقه ای به شارژ کامل برساند. از دیگر مشخصات سخت افزاری قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می توان به رم 16 گیگابایتی آن اشاره کرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !