شایعاتی از بلک شارک 4 گوشی گیمینگ جدید شیائومی

سری گوشی های هوشمند گیمینگ بلک شارک شیائومی تا به امروز توانسته اند با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند، عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند. حال با توجه به شایعات منتشر شده، جدیدترین گوشی هوشمند گیمینگ این شرکت با نام بلک شارک 4 قرار است بزودی رونمایی شود و برخی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون به لطف شایعه پراکنان منتشر شده است.

با توجه به شایعات منتشر شده، شیائومی بلک شارک 4 و بلک شارک 4 پرو دو گوشی هوشمند گیمینگ جدید این شرکت خواهند بود که بزودی معرفی می شوند. اولین تفاوت نسل جدید اسمارتفون های گیمینگ این شرکت به نسبت نسل قبلی، طراحی در نظر گرفته شده می باشد.

در نمای رو به رویی برای طراحی صفحه نمایش شاهد حضور ناچ اینفینیتی O می باشیم که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است. طراحی نمای پشتی هم با آنچه در نسل های قبل دیده بودیم متفاوت بود.

اما امروز مشخص شد که شیائومی بلک شارک 4 قرار است به صفحه نمایشی 6.67 اینچی از نوع امولد (صفحه نمایش شرکت سامسونگ E4 AMOLED ) مجهز شود. از جمله توانایی های قدرتمند این صفحه نمایش می توانیم به ارائه نرخ بروزرسانی 144 هرتز اشاره کنیم.

در قسمت پشتی سه سنسور دوربین با چیدمانی افقی شکل در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که البته هنوز هیچ اطلاعاتی از مشخصات دقیق سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند منتشر نشده است.

در بخش مشخصات سخت  افزاری اما شاهد حضور پردازنده ای نام آشنا هستیم که این روز ها تمام پرچمداران بنام و گوشی های هوشمند گیمینگ از آن بهره برده اند. اسنپدراگون 888 به عنوان جدیدترین و البته قدرتمند ترین پردازنده شرکت کوالکام، این گوشی گیمینگ جدید شیائومی را همراهی خواهد کرد.

میزان رم های 8 و 12 گیگابایتی به همراه باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژر قدرتمند 120 واتی مجهز به شارژ سریع هم از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند گیمینگ می باشند.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !