انتشار مشخصات فنی بلک شارک 4 / قدرتمند ترین گوشی گیمینگ شیائومی

سری گوشی های هوشمند گیمینگ بلک شارک تا به امروز با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند، توانسته اند در مقایسه با گوشی های هوشمند گیمینگ شرکت های دیگر، عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. حال قرار است بلک شارک 4 به عنوان جدیدترین گوشی گیمینگ این شرکت با بهره بردن از قدرتمند ترین پردازنده کوالکام بصورت رسمی معرفی شود.

پیش از این، از سری گوشی های هوشمند گیمینگ بلک شارک، شاهد رونمایی بلک شارک 3، بلک شارک 3 پرو و بلک شارک 3 اس بودیم که مشخصات فنی قدرتمندی را مخصوصا در بخش سخت افزاری با خود به همراه داشتند.

بدون شک اصلی تری معیار های خرید یک گوشی هوشمند گیمینگ، صفحه نمایش، باتری و پردازنده در نظر گرفته شده می باشد، تا در نهایت بتواند گیم پلی جذاب و بسیار با کیفیتی را به شما ارائه کند.

شیائومی بلک شارک 4 نیز توانست تاییدیه TENNA را کسب کند و در همین راستا برخی از مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی گیمینگ منتشر شده. این اسمارتفون قرار است به صفحه نمایشی 6.67 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسلی مجهز شود. هنوز اطلاعاتی از نرخ بروزرسانی در نظر گرفته شده برای این صفحه نمایش منتشر نشده، اما پیش بینی می شود که این صفحه نمایش توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را داشته باشد.

این گوشی هوشمند قرار است به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شود که شاید بهتر بود شیائومی، باتری با میزان ظرفیت بیشتری را برای این گوشی گیمینگ در نظر می گرفت. در کنار بهره بردن از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، شاهد حضور شارژر قدرتمند 120 واتی مجهز به شارژ سریع نیز خواهیم بود.

اما اصلی ترین معیار گوشی های هوشمند گیمینگ، بدون شک پردازنده در نظر گرفته شده می باشد. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم این گوشی هوشمند قرار است به قدرتمند ترین و جدیدترین پردازنده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 با معماری 5 نانومتری مجهز شود.

پست های مرتبط

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !