عملکرد خوب دوربین آیفون 12 مینی از نگاه دگزومارک

گوشی های هوشمند خانواده آیفون 12 به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت، این بار عضو جدیدی را با خود به همراه داشتند. آیفون 12 مینی به عنوان عضو جدید این خانواده معرفی شد و با توجه به ابعاد کوچک صفحه نمایش، طراحی جذاب و مشخصات فنی قدرتمندی که داشت، کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کرد. حال سنسور های دوربین این پرچمدار، توسط وب سایت تخصصی دگزومارک مورد بررسی قرار گرفتند.

پیش از این، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس به عنوان گل های سر سبد گوشی های هوشمند این شرکت توسط دگزومارک بررسی شدند و سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای این پرچمداران توانستند بهترین عملکرد را در تاریخ پرچمداران این شرکت به خود اختصاص دهند. آیفون 12 پرو مکس و آیفون 12 پرو به ترتیب توانستند امتیاز های 130 و 128 را کسب کنند و در رتبه های چهارم و پنجم دگزومارک قرار گرفتند.

آیفون 12 مینی به سنسور های دوربین مشابه با آیفون 12 مجهز شده که البته به نسبت مدل پرو و پرو مکس، سنسور های دوربین ضعیف تری را با خود به همراه دارد. این پرچمدار جذاب و دوست داشتنی توانست در بخش عکاسی امتیاز 132، در بخش ضبط ویدئو امتیاز 112 و در مجموع امتیاز 122 را از وب سایت معتبر دگزومارک کسب کرد.

در قسمت پشتی شاهد حضور دو سنسور دوربین می باشیم. یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 و یک سنسور 12 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 سنسور های دوربین دوگانه این دو گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد