Bomberman به بازی Fall Guys می آید

دنیایی که شرکت Mediatonic به گیمرهای سبک بتل رویال معرفی کرد، بسیار تاثیرگذار و سرگرم کننده بوده است. بازی Fall Guys هر آنچه برای یک سرگرمی گروهی لازم است را به شکل های مختلف به گیمرها ارائه داده است. کاراکترهای لوبیا شکلی که رفتارهای بسیار بامزه و جذابی دارند و برای رسیدن به هدف خود حاضرند هر کاری را انجام دهند. حالا چه خبر از دنیای لوبیایی ها؟

لوبیایی ها حمله کنید

در یک دهه اخیر بازی های زیادی در سبک بتل رویال ساخته شده است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند، اما بازی فال گایز به نوعی پدیده این سبک بوده و حال و هوای بسیار متفاوتی دارد. حس طنز و فانتزی بودن در فال گایز باعث شده تا گیمرهای بسیار زیادی جذب این بازی شوند. حالا این بار هم یک بروزرسانی جدید از سوی شرکت مدیاتونیک اعلام شده که با آمدن آن، دوباره آغاز مسابقات جالبی را شاهد خواهیم بود.

معمولا مدیاتونیک هر چند وقت یکبار پوسته های جدیدی را عرضه می کند و یا یک مسابقه بسیار ویژه را برای طرفداران این عنوان تدارک می بیند. تا بحال پوسته های زیادی برای این عنوان بتل رویال ارائه شده، و حالا شاهد پوسته Bomberman هستیم که از لحاظ طراحی و فرم کاملا با ذات این بازی هماهنگ شده است.

شما می توانید پوسته Bomberman برای Fall Guys را با 10 تاج در مغازه به کالکشن پوسته های خود اضافه کنید، این پوسته از تاریخ 4 ژوئن در دسترس قرار می گیرد. البته این در حالی است که شخصیت Bean Bomber فعلا به صورت رایگان در اختیار دارندگان بازی قرار خواهد گرفت. فال گایز در حال حاضر در اواسط فصل چهارم خود قرار دارد و هنوز هم اتفاقات ویژه ای را در خود ایجاد می کند.

شما از فصل پنجم فال گایز چه انتظاراتی دارید؟ دوست دارید چه پوسته ای به این بازی اضافه شود؟

پست های مرتبط

کنسول Nintendo Switch 2 از بازی‌های زیادی پشتیبانی خواهد کرد

بازی Prince of Persia: The Lost Crown احتمالاً برای مک، آیپد و آیفون پورت شود

کامپیوتکس 2024 : کنسول دستی ZONE شرکت ZOTAC در ماه سپتامبر سال 2024 عرضه می‌شود